Madogz z pomocą AI tworzy "Poczet Mebli Polskich" dla Alei Bielany
Za pomocą promptów wygenerowano dziesiątki propozycji tła kreacji, które nawiązywały do malarstwa flamandzkiego i stylistyki barokowych wnętrz (fot. materiały prasowe)
Centrum handlowe Aleja Bielany wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż w sektorze wnętrzarskim. Do realizacji konceptu wykorzystano narzędzia AI takie jak Midjourney i Neural Filters.
Za ideę kreatywną kampanii „Poczet Mebli Polskich” odpowiada agencja Madogz. Działania komunikacyjne zbudowane wokół hasła obejmują outdoor, radio i digital – w tym social media. Celem najnowszej kampanii Alei Bielany jest zachęcenie do wizyty w centrum klientów mieszkających nie tylko w okolicy, ale także tych z całego regionu.
Czytaj też: Adamed Pharma promuje się spotem reklamowym stworzonym przez AI
W pracy nad konceptem kreatywnym agencja Madogz wspierała się technologią AI. Za pomocą promptów wygenerowano dziesiątki propozycji tła kreacji, które nawiązywały do malarstwa flamandzkiego i stylistyki barokowych wnętrz. Spośród nich graficy wybierali te najlepiej pasujące do wybranych wcześniej mebli. Bardzo pomocne okazało się nowe narzędzie oparte na AI – Neural Filters.
Główna część kampanii "Poczet Mebli Polskich" będzie realizowana na outdoorze, w radiu oraz w kanałach digital – w tym social media.
Czytaj też: "The New York Times" pozywa OpenAI i Microsoft za wykorzystywanie artykułów do kształcenia SI
(AMS, 16.01.2024)