Dwie produkcje z Papaya New Directors na shortliście Berlin Commercial
Film o Idze Świątek dla Porsche nosi tytuł "Bądź zmianą, pozostań sobą" (fot. materiały prasowe)
Na krótką listę konkursu Berlin Commercial trafiły dwie prace powstałe w ramach Papaya New Directors.
Na nagrodę w Berlin Commercial ma szansę film dokumentalny „Tame the flame”, zrealizowany we współpracy z marką Betclic – partnerem konkursu Papaya New Directors oraz nakręcony dla Porsche film poświęcony Idze Świątek.
Czytaj też: Grupa InPost została oficjalnym partnerem Atletico Madryt. Kolejny klub piłkarski
Pierwsza produkcja opowiada historię Neli Adamczewskiej, która jest jedyną Polką uprawiającą stunt driving (kaskaderskie akrobacje samochodem). Za jej reżyserię odpowiada Michał Korzewski, a za zdjęcia Adrian Kuciel.
Natomiast film dla Porsche reżyserował Michał Misiński, a zdjęcia zrobił Michał Englert.
Czytaj też: Joanna Makolądra i Iryna Ilkiv z dyrektorskimi stanowiskami w Yotta
(AMS, 14.08.2024)