Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 07, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kaufland uruchamia kampanię wizerunkową, w której ambasadorami są pracownicy

To pierwszy etap kampanii employer brandingu (fot. materiały prasowe)

Kampania pod hasłem "Kaufland – więcej niż myślisz" ma na celu dotarcie do potencjalnych pracowników sieci sklepów i podkreślenie, że firma oferuje zarówno atrakcyjne wynagrodzenie, jak i przestrzeń do rozwoju dla ciekawych ludzi z pasją.

W komunikacji uruchomionej 4 lipca akcentowane są cztery istotne aspekty: szeroki wachlarz benefitów, konkurencyjny na rynku poziom wynagrodzenia, a także realne perspektywy zawodowe i szanse rozwoju.

Czytaj też: Kontekstowa kampania Pudliszek na ekranach sieci Screen Network

W kampanii występują pracownicy firmy wybrani spośród nadesłanych zgłoszeń. Ambasadorzy, którzy w kreacjach ukazywani są jako interesujące osobowości, wskazują na różne aspekty pracy w sieci Kaufland.

Reklama zewnętrzna kampanii będzie widoczna w lokalizacjach, w których prowadzone są procesy rekrutacyjne. W ramach kampanii przygotowano spoty radiowe, billboardy oraz aktywności digitalowe. Na stronie Kariera.kaufland.pl funkcjonuje podstrona poświęcona kampanii. W kolejnym jej etapie zostanie stworzony również spot filmowy, który będzie komunikowany w kanałach digitalowych.

Czytaj też: Marka Makłowicz i Synowie debiutuje na rynku spożywczym z pierwszymi produktami

(KAP, 07.07.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.