Orlen poszukuje agencji do employer brandingu. Etap rozsyłania zapytań RFI

Orlen chce być postrzegany na rynku pracowniczym jako firma "solidna, słowna i etyczna" (fot. Albert Zawada/PAP)
Orlen przygotowuje wybór agencji, która zajmie się działaniami z zakresu employer brandingu.
Spółka jest na etapie rozsyłania zapytań RFI. Będą się one składały z dwóch etapów: formalnej (informacje zostaną poddane ocenie technicznej) oraz merytorycznej (mają zawierać wszystkie wymagane informacje określone w briefie).
Czytaj też: Ministerstwo Rozwoju i Technologii zapowiada szereg przetargów reklamowych
Orlen chce być postrzegany na rynku pracowniczym jako firma "solidna, słowna i etyczna". Spółka planuje prowadzenie działań, które pomogą jej utrzymać w pracy ekspertów i pozyskać pracowników na stanowiska o dużym znaczeniu dla biznesu.
(KAP, 24.02.2025)
