Otwarty konflikt między Republiką a wPolsce24  |  Agora skieruje zażalenie do sądu  |  CDA wycofa się z rynku NewConnect  |  Burda Media Polska likwiduje stanowisko  |  Wirtualna Polska dostała zgodę UOKiK  |  Krajowy Instytut Mediów zakończył badania  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Finanse SFP  |  Poranne pasmo kanału Biznes24  |  TVP 3 Poznań z mikroreportażami  |  Podcast Radia Zet  |  Nowa odsłona serwisu Polskieradio.pl  |  PAP prowadzi ankietę  |  Polacy chcą być informowani, czy reklamę wygenerowała AI  |  Answear.com rozpoczyna kampanię  |  Aleph Group  |  Lech zachęca  |  Jet Line oraz In-Pulse dołączają  |  Dyrektor generalny wydawcy "Daily Mirror"  |  Apple ukarane we Francji 150 mln euro za nadużywanie dominującej pozycji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Otwarty konflikt między Republiką a wPolsce24  |  Agora skieruje zażalenie do sądu  |  CDA wycofa się z rynku NewConnect  |  Burda Media Polska likwiduje stanowisko  |  Wirtualna Polska dostała zgodę UOKiK  |  Krajowy Instytut Mediów zakończył badania  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Finanse SFP  |  Poranne pasmo kanału Biznes24  |  TVP 3 Poznań z mikroreportażami  |  Podcast Radia Zet  |  Nowa odsłona serwisu Polskieradio.pl  |  PAP prowadzi ankietę  |  Polacy chcą być informowani, czy reklamę wygenerowała AI  |  Answear.com rozpoczyna kampanię  |  Aleph Group  |  Lech zachęca  |  Jet Line oraz In-Pulse dołączają  |  Dyrektor generalny wydawcy "Daily Mirror"  |  Apple ukarane we Francji 150 mln euro za nadużywanie dominującej pozycji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Otwarty konflikt między Republiką a wPolsce24  |  Agora skieruje zażalenie do sądu  |  CDA wycofa się z rynku NewConnect  |  Burda Media Polska likwiduje stanowisko  |  Wirtualna Polska dostała zgodę UOKiK  |  Krajowy Instytut Mediów zakończył badania  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Finanse SFP  |  Poranne pasmo kanału Biznes24  |  TVP 3 Poznań z mikroreportażami  |  Podcast Radia Zet  |  Nowa odsłona serwisu Polskieradio.pl  |  PAP prowadzi ankietę  |  Polacy chcą być informowani, czy reklamę wygenerowała AI  |  Answear.com rozpoczyna kampanię  |  Aleph Group  |  Lech zachęca  |  Jet Line oraz In-Pulse dołączają  |  Dyrektor generalny wydawcy "Daily Mirror"  |  Apple ukarane we Francji 150 mln euro za nadużywanie dominującej pozycji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 17, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ministerstwo Rozwoju i Technologii zapowiada szereg przetargów reklamowych

Resort poszukuje m.in. agencji do utrzymania i rozwijania portalu Biznes.gov.pl (fot. Leszek Szymański/PAP)

Ministerstwo Rozwoju i Technologii zapowiedziało szereg przetargów reklamowych, które mają zostać uruchomione jeszcze w tym roku.

Pierwszy z nich dotyczyć będzie kampanii edukacyjno-informacyjnej o wartości 7 mln zł netto.

Czytaj też: MKiDN: 0,5 mld zł z budżetu państwa na media publiczne w pierwszym kwartale 2025 roku

Resort poszukuje też agencji do utrzymania i rozwoju aplikacji Biznes.gov.pl (wartość umowy 13,4 mln zł netto). Oddzielnym przetargiem będzie utrzymanie merytoryczne tego portalu, co zostało wycenione na 4,9 mln zł netto.

MRiT zapowiada również konkurs na oferty na realizacją (zakup i planowanie mediów) kampanii informacyjnej w internecie, na którą będzie chciało przeznaczyć 1 mln zł netto. 

Resort planuje przetarg na opracowanie kontentu i udzielenie wsparcia merytorycznego w przygotowywaniu treści edukacyjnych na temat e-eksportu na Trade.gov.pl. Na te działania planuje wydać 1,2 mln zł netto. 

Ministerstwo planuje uruchomić te przetargi przed końcem 2025 roku.

Czytaj też: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju wydało na media prawie 4,5 mln zł w ciągu siedmiu lat

(KAP, 17.02.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.