Ministerstwo Rozwoju i Technologii zapowiada szereg przetargów reklamowych

Resort poszukuje m.in. agencji do utrzymania i rozwijania portalu Biznes.gov.pl (fot. Leszek Szymański/PAP)
Ministerstwo Rozwoju i Technologii zapowiedziało szereg przetargów reklamowych, które mają zostać uruchomione jeszcze w tym roku.
Pierwszy z nich dotyczyć będzie kampanii edukacyjno-informacyjnej o wartości 7 mln zł netto.
Czytaj też: MKiDN: 0,5 mld zł z budżetu państwa na media publiczne w pierwszym kwartale 2025 roku
Resort poszukuje też agencji do utrzymania i rozwoju aplikacji Biznes.gov.pl (wartość umowy 13,4 mln zł netto). Oddzielnym przetargiem będzie utrzymanie merytoryczne tego portalu, co zostało wycenione na 4,9 mln zł netto.
MRiT zapowiada również konkurs na oferty na realizacją (zakup i planowanie mediów) kampanii informacyjnej w internecie, na którą będzie chciało przeznaczyć 1 mln zł netto.
Resort planuje przetarg na opracowanie kontentu i udzielenie wsparcia merytorycznego w przygotowywaniu treści edukacyjnych na temat e-eksportu na Trade.gov.pl. Na te działania planuje wydać 1,2 mln zł netto.
Ministerstwo planuje uruchomić te przetargi przed końcem 2025 roku.
Czytaj też: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju wydało na media prawie 4,5 mln zł w ciągu siedmiu lat
(KAP, 17.02.2025)
