Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 16, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PKO Bank Polski prowadzi przetarg otwarty na wybór agencji field marketingowej

Oferty można składać do 5 stycznia 2026 roku (fot. materiały prasowe)

PKO Bank Polski w przetargu otwartym wybiera agencję do kompleksowej obsługi technicznej eventów sprzedażowych, sportowych i sponsorskich, w tym stoisk mobilnych.

Bank zamierza wybrać dostawcę, z którym podpisze umowę ramową na dwa lata. Postępowanie obejmie dwa etapy. Pierwszym będzie złożenie ofert. Mają być w nim wyłonione firmy, które po spełnieniu oczekiwań banku trafią do drugiego etapu. Wtedy zostaną poproszone o przesłanie kolejnych informacji, w tym o złożenie ofert handlowych (cenników). Oferty w drugim etapie postępowania będą składane przez platformę zakupową PKO Zakupy.

Oferty można składać do dnia 5 stycznia 2026 roku.

PKO BP od kilku miesięcy wybiera także agencję reklamową do kompleksowej obsługi.

(AMS, 16.12.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.