Kaufland w nowej kampanii lansuje modę na świadome odżywianie

W spocie wystąpili modele i modelki w designerskich kreacjach (screen: YouTube/Kaufland Polska)
Kampania sieci Kaufland "Moda na…" nawiązuje do świata wybiegów i high fashion.
Kaufland temat świadomego odżywiania "ubrał" – i to dosłownie – w stylistykę high fashion. Codzienne decyzje konsumentów zostały porównane do śledzenia trendów wprost z wybiegów. W spocie wystąpili modele i modelki w designerskich kreacjach, a zdrowe produkty zostały zaprezentowane jako hipermodne, stylowe dodatki. Całość przypomina pokazy znanych projektantów.
Czytaj też: Tyskie poszerza platformę komunikacyjną "Jesteśmy na TY", stawiając na muzykę
W ramach kampanii powstał spot 30’’ i cztery spoty 15’’, emitowane w telewizji oraz internecie. Całości dopełnia zrealizowana na potrzeby kampanii mediowej sesja zdjęciowa.
Agencja Ancymony odpowiadała za koncepcję kreatywną i jej egzekucję w materiałach graficznych oraz nadzór produkcyjny. Spoty zostały wyprodukowane przez FeelMovie.
Czytaj też: Konkurs The AdForum PHNX w edycji 2025 z feedbackiem od jurorów
(AMS, 14.01.2025)
