Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 14, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kaufland w nowej kampanii lansuje modę na świadome odżywianie

W spocie wystąpili modele i modelki w designerskich kreacjach (screen: YouTube/Kaufland Polska)

Kampania sieci Kaufland "Moda na…" nawiązuje do świata wybiegów i high fashion.

Kaufland temat świadomego odżywiania "ubrał" – i to dosłownie – w stylistykę high fashion. Codzienne decyzje konsumentów zostały porównane do śledzenia trendów wprost z wybiegów. W spocie wystąpili modele i modelki w designerskich kreacjach, a zdrowe produkty zostały zaprezentowane jako hipermodne, stylowe dodatki. Całość przypomina pokazy znanych projektantów.

Czytaj też: Tyskie poszerza platformę komunikacyjną "Jesteśmy na TY", stawiając na muzykę

W ramach kampanii powstał spot 30’’ i cztery spoty 15’’, emitowane w telewizji oraz internecie. Całości dopełnia zrealizowana na potrzeby kampanii mediowej sesja zdjęciowa.

Agencja Ancymony odpowiadała za koncepcję kreatywną i jej egzekucję w materiałach graficznych oraz nadzór produkcyjny. Spoty zostały wyprodukowane przez FeelMovie.

Czytaj też: Konkurs The AdForum PHNX w edycji 2025 z feedbackiem od jurorów

(AMS, 14.01.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.