-->

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 14, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tyskie poszerza platformę komunikacyjną "Jesteśmy na TY", stawiając na muzykę

Za koncepcję kampanii 360° odpowiada agencja – Huta 19 im. Joachima Fersengelda i zespół marki Tyskie (screen: YouTube/Huta 19)

Kompania Piwowarska poszerza działania platformy komunikacyjnej marki Tyskie "Jesteśmy na TY", stawiając na muzykę jako przestrzeń, która łączy ludzi.

Do udziału zaproszono dziennikarza muzycznego Wojciecha Manna oraz kompozytora i producenta Radzimira Dębskiego – panowie pokazują, że muzyka nie zna granic pokoleniowych ani stylistycznych, że przekracza bariery, zbliżając ludzi i budując wspólnotę bycia "na TY".

Czytaj też: Kaufland w nowej kampanii lansuje modę na świadome odżywianie

Za koncepcję kampanii 360° odpowiada agencja – Huta 19 im. Joachima Fersengelda i zespół marki Tyskie.

Spoty wyreżyserował Tadeusz Śliwa. Autorem zdjęć jest Zuza Krajewska. Za produkcję odpowiada zespół MOON films, postprodukcję – Lunapark, udźwiękowienie – Juice. Planowanie mediów – agencja mediowa Zenith.

Czytaj też: Konkurs The AdForum PHNX w edycji 2025 z feedbackiem od jurorów

(AMS, 14.01.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.