Tyskie poszerza platformę komunikacyjną "Jesteśmy na TY", stawiając na muzykę

Za koncepcję kampanii 360° odpowiada agencja – Huta 19 im. Joachima Fersengelda i zespół marki Tyskie (screen: YouTube/Huta 19)
Kompania Piwowarska poszerza działania platformy komunikacyjnej marki Tyskie "Jesteśmy na TY", stawiając na muzykę jako przestrzeń, która łączy ludzi.
Do udziału zaproszono dziennikarza muzycznego Wojciecha Manna oraz kompozytora i producenta Radzimira Dębskiego – panowie pokazują, że muzyka nie zna granic pokoleniowych ani stylistycznych, że przekracza bariery, zbliżając ludzi i budując wspólnotę bycia "na TY".
Czytaj też: Kaufland w nowej kampanii lansuje modę na świadome odżywianie
Za koncepcję kampanii 360° odpowiada agencja – Huta 19 im. Joachima Fersengelda i zespół marki Tyskie.
Spoty wyreżyserował Tadeusz Śliwa. Autorem zdjęć jest Zuza Krajewska. Za produkcję odpowiada zespół MOON films, postprodukcję – Lunapark, udźwiękowienie – Juice. Planowanie mediów – agencja mediowa Zenith.
Czytaj też: Konkurs The AdForum PHNX w edycji 2025 z feedbackiem od jurorów
(AMS, 14.01.2025)
