Konkurs The AdForum PHNX w edycji 2025 z feedbackiem od jurorów
Konkurs wymyślono w czasie pandemii jako wydarzenie jednorazowe (fot. materiały prasowe)
Ruszyła szósta edycja międzynarodowego konkursu kreatywnego The AdForum PHNX Tribute.
AdForum PHNX Tribute to konkurs online, powołany przez AdForum. Jego organizatorem jest Maydream, właściciel AdForum i konkursu reklamowego Epica.
Czytaj też: Bauer Media przejmuje Clear Channel Europe North
Konkurs wymyślono w czasie pandemii jako wydarzenie jednorazowe, ale Maydream postanowił przeprowadzić kolejne jego odsłony – obecna jest już szósta.
Podobnie jak w latach ubiegłych, w jury znajdą się osoby z wielu obszarów branży komunikacyjnej: twórcy, liderzy agencji i marek, konsultanci, dziennikarze, stratedzy (można zgłaszać swoje kandydatury na specjalnej stronie internetowej). W jury tegorocznej edycji zasiądzie m.in. Agata Małkowska-Szozda z "Press".
Zgłoszenia do konkursu są bezpłatne. Opłata 229 euro dotyczy tylko prac, które zostaną zakwalifikowane na short listę, dzięki czemu PHNX Awards pozostaje jednym z najbardziej dostępnych konkursów kreatywnych na świecie.
W tym roku organizatorzy The AdForum PHNX wprowadzili zmianę – informacje zwrotne od jury. – W zeszłym roku eksperymentowaliśmy, prosząc jurorów o komentarze, gdy przyznawali wysoką lub niską ocenę zgłoszeniu. Zebraliśmy te spostrzeżenia i podzieliliśmy się nimi z uczestnikami. Informacje zwrotne okazały się ogromnym sukcesem i zostały bardzo docenione przez twórców. Dlatego w tym roku robimy to ponownie. Nawet jeśli czyjaś praca nie wygra, otrzyma on cenne spostrzeżenia od jednych z najbystrzejszych umysłów w branży. To dowód na to, że w PHNX, nawet jeśli nie wygrasz, nadal wygrywasz – wyjaśnił Philippe Paget, CEO AdForum.
(AMS, 13.01.2025)