Rusza międzynarodowy konkurs kreatywny AdForum PHNX Tribute

AdForum PHNX Tribute wymyślono jako wydarzenie jednorazowe, ale organizatorzy nie wykluczają kolejnych edycji
AdForum uruchamia bezpłatny konkurs online dla kreacji reklamowych - AdForum PHNX Tribute. Jego organizatorem jest Maydream, właściciel AdForum i konkursu reklamowego Epica.
- AdForum PHNX Tribute został zaprojektowany, aby podnieść nastrój branży i umieścić kreatywność w centrum uwagi - czyli tam, gdzie należy - wyjaśnił Philippe Paget, CEO Maydream. - Pomimo obecnego kryzysu uważamy, że nasza branża wciąż musi celebrować kreatywność, a także zasługuje na uwagę. Dlatego uruchamiamy AdForum PHNX Tribute: jednorazowy, całkowicie darmowy konkurs online - wyjaśnił Paget. - Na razie konkurs jest pomyślany jako jednorazowy, ale będziemy wracać do niego za każdym razem, kiedy branża reklamowa będzie w potrzebie.
Zgłoszenia są otwarte od 18 maja, można je rejestrować w 25 kategoriach (www.adforum.com/phnx), a jury będzie głosować od 12 do 26 czerwca. Zdobywcy złotych, srebrnych i brązowych Piór Feniksa zostaną ogłoszeni i uhonorowani 9 lipca podczas wydarzenia online. - Chodzi o to, aby uhonorować poszczególne kreacje i zespoły: osoby stojące za wspaniałą pracą. Poprosimy agencje, freelancerów, marki i firmy produkcyjne, aby wybrali swoje najlepsze prace - zapowiedział Paget.
Internetową uroczystość poprzedzi seria bezpłatnych seminariów internetowych poświęconych kreatywności.
(AMS, 19.05.2020)
