"Ostatni Twój Weekend" z kolejnymi nagrodami
AdForum PHNX Tribute wymyślono jako wydarzenie jednorazowe (fot. materiały prasowe)
Agencja VMLY&R Poland zdobyła dwa brązowe Pióra Feniksa w kategorii Print: Prasa w międzynarodowym konkursie reklamowym AdForum PHNX Tribute za zrealizowane dla Gazeta.pl, BNP Paribas i Mastercard spot "The Last Ever Issue" oraz akcję "TW board Cannes" związane z "Ostatnim Twoim Weekendem".
W konkursie wzięły udział agencje z 66 krajów. Zgłoszono na niego 3996 prac, w tym 34 z Polski.
AdForum PHNX Tribute to konkurs online, uruchomiony przez AdForum. Jego organizatorem jest Maydream, właściciel AdForum i konkursu reklamowego Epica. Prace konkursowe oceniało międzynarodowe jury, w którym było czworo przedstawicieli Polski. Konkurs wymyślono jako wydarzenie jednorazowe, ale organizatorzy nie wykluczają kolejnych edycji.
Akcja "Ostatni Twój Weekend" polegała na wykupieniu praw do tytułu magazynu erotycznego i opublikowaniu specjalnego, ostatniego numeru z treściami nieerotycznymi, całkowicie odmiennymi niż te, które znajdowały się w nim przez 27 lat. Przyniosła ona agencji kilkadziesiąt nagród na polskich i światowych konkursach, w tym pierwsze polskie Grand Prix Cannes Lions w historii.
(IKO, JSX, 10.07.2020)