Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 10, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Ostatni Twój Weekend" z kolejnymi nagrodami

AdForum PHNX Tribute wymyślono jako wydarzenie jednorazowe (fot. materiały prasowe)

Agencja VMLY&R Poland zdobyła dwa brązowe Pióra Feniksa w kategorii Print: Prasa w międzynarodowym konkursie reklamowym AdForum PHNX Tribute za zrealizowane dla Gazeta.pl, BNP Paribas i Mastercard spot "The Last Ever Issue" oraz akcję "TW board Cannes" związane z "Ostatnim Twoim Weekendem".

W konkursie wzięły udział agencje z 66 krajów. Zgłoszono na niego 3996 prac, w tym 34 z Polski. 

AdForum PHNX Tribute to konkurs online, uruchomiony przez AdForum. Jego organizatorem jest Maydream, właściciel AdForum i konkursu reklamowego Epica. Prace konkursowe oceniało międzynarodowe jury, w którym było czworo przedstawicieli Polski. Konkurs wymyślono jako wydarzenie jednorazowe, ale organizatorzy nie wykluczają kolejnych edycji.

Akcja "Ostatni Twój Weekend" polegała na wykupieniu praw do tytułu magazynu erotycznego i opublikowaniu specjalnego, ostatniego numeru z treściami nieerotycznymi, całkowicie odmiennymi niż te, które znajdowały się w nim przez 27 lat. Przyniosła ona agencji kilkadziesiąt nagród na polskich i światowych konkursach, w tym pierwsze polskie Grand Prix Cannes Lions w historii.

Galeria: Najlepsze fotografie prasowe 2005-2020

(IKO, JSX, 10.07.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.