Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 25, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kaufland promuje się w "Minecrafcie". Firma uruchomiła własny, wirtualny świat

Za PR sieci Kaufland odpowiada agencja 38 Content Communication (fot. materiały prasowe)

Kaufland uruchomił własny, wirtualny świat w grze "Minecraft". Projekt, skierowany m.in. do pokolenia Z, stanowi element strategii obecności marki w przestrzeni gamingowej.

To kolejna gra komputerowa, w której obecna jest marka. Wcześniej prowadzono aktywacje i działania w takich tytułach, jak "GTA", "Animal Crossing", "League of Legends" czy na platformie Roblox.

Czytaj też: Apple na całym świecie blokuje dostęp do gry Fortnite od Epic Games

"Minecraft" stanowi uzupełnienie wcześniejszych inicjatyw. Stworzony w grze świat odwzorowuje rzeczywiste sklepy sieci, ale także posiada interaktywne i kreatywne elementy, które mają angażować użytkowników.

Za działania PR Kauflanda odpowiada agencja 38 Content Communication.

Czytaj też: Platige Image z nagrodą Golden Cube za filmowy zwiastun "Wiedźmina 4"

(KAP, 25.05.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.