Kaufland promuje się w "Minecrafcie". Firma uruchomiła własny, wirtualny świat

Za PR sieci Kaufland odpowiada agencja 38 Content Communication (fot. materiały prasowe)
Kaufland uruchomił własny, wirtualny świat w grze "Minecraft". Projekt, skierowany m.in. do pokolenia Z, stanowi element strategii obecności marki w przestrzeni gamingowej.
To kolejna gra komputerowa, w której obecna jest marka. Wcześniej prowadzono aktywacje i działania w takich tytułach, jak "GTA", "Animal Crossing", "League of Legends" czy na platformie Roblox.
Czytaj też: Apple na całym świecie blokuje dostęp do gry Fortnite od Epic Games
"Minecraft" stanowi uzupełnienie wcześniejszych inicjatyw. Stworzony w grze świat odwzorowuje rzeczywiste sklepy sieci, ale także posiada interaktywne i kreatywne elementy, które mają angażować użytkowników.
Za działania PR Kauflanda odpowiada agencja 38 Content Communication.
Czytaj też: Platige Image z nagrodą Golden Cube za filmowy zwiastun "Wiedźmina 4"
(KAP, 25.05.2025)
