Agencja 38 Content Communication otrzymała Tytanowy Spinacz
Nagrodę Gwiazdy PR otrzymała Magdalena Brzezińska, corporate affairs director w Grupie Żywiec (fot. materiały prasowe)
Jury organizowanego przez Związek Firm Public Relations konkursu Złote Spinacze przyznało łącznie 101 nagród – 23 Złote, 39 Srebrnych oraz 39 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla "Najlepszego w konkursie" trafił do agencji 38 Content Communication.
W pierwszej trójce najlepiej ocenianych agencji znalazły się poza tym K+ Group (drugie miejsce) oraz Linkleaders. Punktacja opierała się na rankingu przygotowanym przez ZFPR, który został stworzony na podstawie liczby nagród zdobytych w trakcie tegorocznej edycji konkursu.
Czytaj też: Dwa złota dla McCann Poland i Mastercard w tegorocznej edycji konkursu Eurobest Awards
Ponadto zarząd ZFPR przyznał nagrodę dla osoby szczególnie zasłużonej w branży public relations – Gwiazdę PR. Wyróżniona nią została w tym roku Magdalena Brzezińska, corporate affairs director w Grupie Żywiec, która z branżą public relations związana jest od ponad 20 lat.
W tym roku po raz pierwszy przyznano także Kryształowy Spinacz – nagrodę dla klienta, który w ostatnim roku przeprowadził przetarg na usługi PR zgodnie z najwyższymi standardami branżowymi promowanymi w ramach kampanii ZFPR – "Partnerski Przetarg". Wyróżnienie otrzymała firma Unilever.
Po raz kolejny natomiast przyznano nagrodę redakcji RP.pl, którą otrzymał w tym roku projekt Prymus – kampania "Otwarci na zmianę" autorstwa 180heartbeats + Jung v Matt oraz monday comms.
Czytaj też: Agencja LoveBrands Group zmienia strukturę i identyfikację wizualną
Najwięcej Złotych Spinaczy otrzymały w tym roku agencje 38 Content Communication (sześć), K+Group (trzy), Big Picture (trzy) oraz Lighthouse (trzy). Pełna lista nagrodzonych znajduje się na stronie ZFPR.
"Press" był patronem medialnym wydarzenia.
Czytaj też: Wojciech Ostrowski i Anna Rabczuk w zarządzie Allegro Brand Experience
(KAP, 11.12.2024)