Przez decyzję WP publikacja wyników Mediapanelu opóźniona  |  Prezenter kanału Wydarzenia 24  |  80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Przez decyzję WP publikacja wyników Mediapanelu opóźniona  |  Prezenter kanału Wydarzenia 24  |  80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Przez decyzję WP publikacja wyników Mediapanelu opóźniona  |  Prezenter kanału Wydarzenia 24  |  80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 11, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja 38 Content Communication otrzymała Tytanowy Spinacz

Nagrodę Gwiazdy PR otrzymała Magdalena Brzezińska, corporate affairs director w Grupie Żywiec (fot. materiały prasowe)

Jury organizowanego przez Związek Firm Public Relations konkursu Złote Spinacze przyznało łącznie 101 nagród – 23 Złote, 39 Srebrnych oraz 39 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla "Najlepszego w konkursie" trafił do agencji 38 Content Communication.

W pierwszej trójce najlepiej ocenianych agencji znalazły się poza tym K+ Group (drugie miejsce) oraz Linkleaders. Punktacja opierała się na rankingu przygotowanym przez ZFPR, który został stworzony na podstawie liczby nagród zdobytych w trakcie tegorocznej edycji konkursu.

Czytaj też: Dwa złota dla McCann Poland i Mastercard w tegorocznej edycji konkursu Eurobest Awards

Ponadto zarząd ZFPR przyznał nagrodę dla osoby szczególnie zasłużonej w branży public relations – Gwiazdę PR. Wyróżniona nią została w tym roku Magdalena Brzezińska, corporate affairs director w Grupie Żywiec, która z branżą public relations związana jest od ponad 20 lat.

W tym roku po raz pierwszy przyznano także Kryształowy Spinacz – nagrodę dla klienta, który w ostatnim roku przeprowadził przetarg na usługi PR zgodnie z najwyższymi standardami branżowymi promowanymi w ramach kampanii ZFPR – "Partnerski Przetarg". Wyróżnienie otrzymała firma Unilever. 

Po raz kolejny natomiast przyznano nagrodę redakcji RP.pl, którą otrzymał w tym roku projekt Prymus – kampania "Otwarci na zmianę" autorstwa 180heartbeats + Jung v Matt oraz monday comms.

Czytaj też: Agencja LoveBrands Group zmienia strukturę i identyfikację wizualną

Najwięcej Złotych Spinaczy otrzymały w tym roku agencje 38 Content Communication (sześć), K+Group (trzy), Big Picture (trzy) oraz Lighthouse (trzy). Pełna lista nagrodzonych znajduje się na stronie ZFPR.

"Press" był patronem medialnym wydarzenia.

Czytaj też: Wojciech Ostrowski i Anna Rabczuk w zarządzie Allegro Brand Experience

(KAP, 11.12.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.