Marketing i reklama liderami w korzystaniu z usług freelancerów  |  Były prezes Alior Banku pomoże  |  GPW może wznowić obrót akcjami Red Carpet Media Group  |  Oglądalność serialu "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  "Wzgórze psów" zadebiutuje w Netflixie  |  Stabilna widownia "Gliniarzy" w Polsacie  |  Ruszyła sprzedaż aukcyjna w aplikacji TVP Sport  |  Magdalena Cielecka w nowym serialu Max Original  |  Internetowy Silver TV rozbudowuje ofertę  |  NASK rozpoczął wydawanie czasopisma  |  Centrum im. Adama Smitha: "Polska gospodarka traciła 70 mld zł rocznie"  |  Ruszyła agencja reklamowa  |  Fabryka Marketingu wygrywa  |  Polska kampania Filtron na zagranicznych rynkach  |  The Reel Friends  |  Matea Gold odchodzi z "The Washington Post" do kierowania oddziałem "The New York Times"  |  Rupert Murdoch przegrywa walkę o kształt sukcesji z dziećmi  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Marketing i reklama liderami w korzystaniu z usług freelancerów  |  Były prezes Alior Banku pomoże  |  GPW może wznowić obrót akcjami Red Carpet Media Group  |  Oglądalność serialu "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  "Wzgórze psów" zadebiutuje w Netflixie  |  Stabilna widownia "Gliniarzy" w Polsacie  |  Ruszyła sprzedaż aukcyjna w aplikacji TVP Sport  |  Magdalena Cielecka w nowym serialu Max Original  |  Internetowy Silver TV rozbudowuje ofertę  |  NASK rozpoczął wydawanie czasopisma  |  Centrum im. Adama Smitha: "Polska gospodarka traciła 70 mld zł rocznie"  |  Ruszyła agencja reklamowa  |  Fabryka Marketingu wygrywa  |  Polska kampania Filtron na zagranicznych rynkach  |  The Reel Friends  |  Matea Gold odchodzi z "The Washington Post" do kierowania oddziałem "The New York Times"  |  Rupert Murdoch przegrywa walkę o kształt sukcesji z dziećmi  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Marketing i reklama liderami w korzystaniu z usług freelancerów  |  Były prezes Alior Banku pomoże  |  GPW może wznowić obrót akcjami Red Carpet Media Group  |  Oglądalność serialu "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  "Wzgórze psów" zadebiutuje w Netflixie  |  Stabilna widownia "Gliniarzy" w Polsacie  |  Ruszyła sprzedaż aukcyjna w aplikacji TVP Sport  |  Magdalena Cielecka w nowym serialu Max Original  |  Internetowy Silver TV rozbudowuje ofertę  |  NASK rozpoczął wydawanie czasopisma  |  Centrum im. Adama Smitha: "Polska gospodarka traciła 70 mld zł rocznie"  |  Ruszyła agencja reklamowa  |  Fabryka Marketingu wygrywa  |  Polska kampania Filtron na zagranicznych rynkach  |  The Reel Friends  |  Matea Gold odchodzi z "The Washington Post" do kierowania oddziałem "The New York Times"  |  Rupert Murdoch przegrywa walkę o kształt sukcesji z dziećmi  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 11, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wojciech Ostrowski i Anna Rabczuk w zarządzie Allegro Brand Experience

Wojciech Ostrowski i Anna Rabczuk (fot. materiały prasowe)

Do zarządu Allegro Brand Experience dołączyli Wojciech Ostrowski oraz Anna Rabczuk, obejmując stanowiska operations partner i growth partner.

Wojciech Ostrowski ma ponad 15-letnie doświadczenie w komunikacji marketingowej, przez cały ten czas związany jest z Allegro. Do tej pory w agencji zajmował stanowisko communications director i rozwijał dział komunikacji zintegrowanej. Od sześciu lat reprezentuje agencję w międzynarodowym stowarzyszeniu Business Event Industry Club. Na nowym stanowisku odpowiada za zarządzanie operacjami i wewnętrznymi procesami w agencji.

Czytaj też: Agencja 38 Content Communication otrzymała Tytanowy Spinacz

Anna Rabczuk karierę rozwijała w agencjach sieciowych, tj. Grey, Saatchi & Saatchi, Publicis, a także w marketingu Peugeot Polska. Przez 10 lat pracowała w Publicis Worldwide Poland na stanowisku integrated communication & business director, prowadząc biznes w obszarach B2B i B2C. Rok temu objęła stanowisko chief growth officer w Allegro Brand Experience. Jako growth partner odpowiada m.in. za rozwój strategiczny agencji, a także za jakość i konkurencyjność produktów w obszarach 360.

(KAP, 11.12.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.