"Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Repartycja opłat reprograficznych  |  Zmiany w TVS  |  Wydawnictwo Marginesy wprowadza nowy imprint  |  "Polityka" wyda książkę  |  Raport VML  |  Clear Channel Poland z nowymi platformami  |  Ultrabox sponsorem  |  Książę Harry wygrał z gazetami   |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

 "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Repartycja opłat reprograficznych  |  Zmiany w TVS  |  Wydawnictwo Marginesy wprowadza nowy imprint  |  "Polityka" wyda książkę  |  Raport VML  |  Clear Channel Poland z nowymi platformami  |  Ultrabox sponsorem  |  Książę Harry wygrał z gazetami   |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

 "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Repartycja opłat reprograficznych  |  Zmiany w TVS  |  Wydawnictwo Marginesy wprowadza nowy imprint  |  "Polityka" wyda książkę  |  Raport VML  |  Clear Channel Poland z nowymi platformami  |  Ultrabox sponsorem  |  Książę Harry wygrał z gazetami   |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 05, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marka Makłowicz i Synowie debiutuje na rynku spożywczym z pierwszymi produktami

Oferta marki obejmuje szeroką gamę produktów inspirowanych podróżami (fot. materiały prasowe)

Robert Makłowicz, jeden z najpopularniejszych polskich krytyków kulinarnych i podróżników, wraz z synami Mikołajem i Ferdynandem wprowadza na rynek produkty spożywcze sprzedawane pod marką Makłowicz i Synowie.

"Proponujemy państwu podróże kulinarne bez wychodzenia z własnej kuchni. Gotujcie, jedzcie, cieszcie się!" - mówi Robert Makłowicz.

Oferta marki obejmuje szeroką gamę produktów inspirowanych podróżami: od włoskich makaronów, poprzez  sosy, po dania gotowe, jak np. gulasz segedyński. Każdy z produktów jest przygotowany na bazie autorskich receptur.

Makłowicz i Synowie to nie tylko produkty spożywcze, ale także źródło wiedzy kulinarnej. Marka planuje cyklicznie udostępniać przepisy oraz porady kulinarne na stronie internetowej, social mediach, kanale YouTube, a także na samych opakowaniach produktów za pośrednictwem kodów QR.

(AMS, 05.07.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.