Marka Makłowicz i Synowie rusza z pierwszą ogólnopolską kampanią TV
Celem kampanii ma być budowanie świadomości marki oraz zakomunikowanie oferty firmy odbiorcom w całej Polsce (screen: YouTube/Maklowicz i Synowie)
W lutym br. rozpoczęła się pierwsza wizerunkowa kampania firmy Makłowicz i Synowie – producenta sosów, oliwy, makaronów i dań gotowych.
Składa się na nią 8-sekundowy billboard sponsorski, emitowany w głównych kanałach telewizyjnych: Polsat, TVN i TVP, a także w kanałach tematycznych każdej z wymienionych stacji.
Czytaj też: Influencerzy promują kodeks influencer marketingu Publicis Groupe. "Odpowiedzialność"
Spoty sponsorskie z udziałem Roberta Makłowicza i jego rodziny były kręcone w rodzinnym domu w Chorwacji dla spójnego podkreślenia konceptu marki. Będzie można je oglądać do końca miesiąca.
Za kreację i realizację spotów promujących markę Makłowicz i Synowie odpowiada Andrzej Tomczak, operator filmowy i współautor programów telewizyjnych z udziałem Roberta Makłowicza; media zaplanowała i zakupiła agencja OMD. Działania PR prowadzi agencja Lepont.
Celem kampanii ma być budowanie świadomości marki oraz zakomunikowanie oferty firmy odbiorcom w całej Polsce. Osią kampanii jest emisja billboardów sponsorskich w największych stacjach telewizyjnych. Kampania potrwa do końca lutego br.
Czytaj też: Adidas i 180heartbeats + Jung von Matt rozpoczynają współpracę. Efekt przetargu
Robert Makłowicz to jeden z najpopularniejszych polskich krytyków kulinarnych i podróżników. Wraz z synami – Mikołajem i Ferdynandem – wystartował z firmą Makłowicz i Synowie. Przedsięwzięcie zadebiutowało na rynku spożywczym w czerwcu 2023 roku. Gotowe dania przygotowane są na podstawie autorskich receptur opracowanych przez Roberta, Mikołaja i Ferdynanda Makłowiczów.
Makłowicz i Synowie to także bezpłatna ekspertyza kulinarna: witryna internetowa firmy oraz social media zawierają cyklicznie udostępniane przepisy oraz porady kulinarne. Produkty sygnowane logo Makłowicz i Synowie można aktualnie kupić w dużych sieciach detalicznych (m.in. Lidl, Dino, Dealz) oraz za pośrednictwem portalu Allegro i e-sklepów (m.in. wDomku, Frisco, Bolt, Lisek, Dolmo).
Czytaj też: 2024 rok w marketingu upłynie pod znakiem AI. Badanie Kantara
(AMS, 06.02.2024)