Adidas i 180heartbeats + Jung von Matt rozpoczynają współpracę. Efekt przetargu

Agencja ma odpowiadać za realizację strategii marketingowej marki Adidas w regionie Europy Środkowo-Wschodniej
Agencja 180heartbeats + Jung von Matt zwyciężyła w przetargu na kompleksową obsługę marki Adidas. Długoterminowa współpraca rozpoczęła się w styczniu.
180heartbeats + Jung von Matt odpowiada za kompleksową realizację strategii marketingowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Czytaj też: Influencerzy promują kodeks influencer marketingu Publicis Groupe. "Odpowiedzialność"
Zakres prac przewiduje rozwój lokalnych koncepcji kreatywnych na podstawie globalnych wytycznych, a także tworzenie oryginalnych koncepcji dla różnych aktywacji, wydarzeń i festiwali. Do zadań agencji należy też produkcja treści, zarządzanie kampaniami brandowymi i koordynacja planu aktywacji dla głównych kampanii Adidas.
Agencja zapewnić ma również zarządzanie relacjami z dostawcami zewnętrznymi, a także wsparcie w zakresie influencer marketingu i PR.
Czytaj też: 2024 rok w marketingu upłynie pod znakiem AI. Badanie Kantara
(AMS, 05.02.2024)
