Dziennikarze "Faktów" w reklamie  |  Kampania wyborcza w social mediach  |  Udział streamingu w oglądalności na telewizorach  |  Digital Network prognozuje jeszcze lepsze wyniki  |  TVP Sport z prawami  |  Program Doroty Szelągowskiej w TVN  |  Widownia "Dobry wieczór Polsko" w Polsat News  |  Serwis Sweet.tv poszerzył ofertę  |  TVP 2 pokaże program o kuchni polskiej  |  Radio Yanosik  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem będzie trwać dłużej  |  "Wieści Rolnicze"  |  Bezpłatne szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarek i dziennikarzy  |  Zanim użytkownik zostanie subskrybentem, trzeba go dobrze poznać  |  Aldi przedłuża współpracę  |  Client digital lead w Mediahub  |  Unilever  |  Platforma X podnosi cenę Premium+ do 50 dol.  |  Meta położy najdłuższy na świecie kabel podmorski  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze "Faktów" w reklamie  |  Kampania wyborcza w social mediach  |  Udział streamingu w oglądalności na telewizorach  |  Digital Network prognozuje jeszcze lepsze wyniki  |  TVP Sport z prawami  |  Program Doroty Szelągowskiej w TVN  |  Widownia "Dobry wieczór Polsko" w Polsat News  |  Serwis Sweet.tv poszerzył ofertę  |  TVP 2 pokaże program o kuchni polskiej  |  Radio Yanosik  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem będzie trwać dłużej  |  "Wieści Rolnicze"  |  Bezpłatne szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarek i dziennikarzy  |  Zanim użytkownik zostanie subskrybentem, trzeba go dobrze poznać  |  Aldi przedłuża współpracę  |  Client digital lead w Mediahub  |  Unilever  |  Platforma X podnosi cenę Premium+ do 50 dol.  |  Meta położy najdłuższy na świecie kabel podmorski  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze "Faktów" w reklamie  |  Kampania wyborcza w social mediach  |  Udział streamingu w oglądalności na telewizorach  |  Digital Network prognozuje jeszcze lepsze wyniki  |  TVP Sport z prawami  |  Program Doroty Szelągowskiej w TVN  |  Widownia "Dobry wieczór Polsko" w Polsat News  |  Serwis Sweet.tv poszerzył ofertę  |  TVP 2 pokaże program o kuchni polskiej  |  Radio Yanosik  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem będzie trwać dłużej  |  "Wieści Rolnicze"  |  Bezpłatne szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarek i dziennikarzy  |  Zanim użytkownik zostanie subskrybentem, trzeba go dobrze poznać  |  Aldi przedłuża współpracę  |  Client digital lead w Mediahub  |  Unilever  |  Platforma X podnosi cenę Premium+ do 50 dol.  |  Meta położy najdłuższy na świecie kabel podmorski  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 03, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

2024 rok w marketingu upłynie pod znakiem AI. Badanie Kantara

Pełny raport znajduje się na stronie Kantar.com (fot. materiały prasowe)

Według badania Kantar Media Reactions 2023 najbliższe miesiące w marketingu upłyną pod znakiem sztucznej inteligencji.

67 proc. marketerów pozytywnie postrzega możliwość wykorzystywania sztucznej inteligencji w swoich działaniach. Według firmy badawczej optymizm ten będzie napędzać rozwój i adopcję AI w działaniach reklamowych.

Marki o działaniu w myśl zrównoważonego rozwoju

80 proc. konsumentów podkreśla, że stara się kupować produkty firm wspierających ważne dla nich tematy społeczne. Kantar zwraca uwagę, że konsumenci coraz częściej atakują marki, które się do nich nie dopasowują. Zarazem istotne dla marketerów jest uważne tworzenie treści przy wykorzystaniu social mediów, aby te nie doprowadziły do negatywnych reakcji konsumentów. Połowa pytanych marketerów potwierdziła, że w 2023 wydawali pieniądze na treści influencerskie, a 59 proc. planuje w 2024 roku zwiększyć wydatki na ten sektor.

Czytaj też: Konsumenci nie czują się bezpiecznie – wynika z badania Kantar Global Monitor

Z badania Kantar Media Reactions 2023 wynika, że marketerzy zdają sobie sprawę, iż uwaga jest bardzo ważna w zakresie pomiaru oglądalności. Według specjalistów Kantara to zaskakujące, że pomiary behawioralne (takie jak czas oglądania) są nadal dominującą metodą pomiaru uwagi (preferuje je 62 proc. marketerów).

Marki coraz głośniej mówią o działaniu w myśl zrównoważonego rozwoju. Według Kantara w 2024 roku firmy będą coraz głośniej mówić o inkluzywnej komunikacji czy sustainability. Ma to związek z faktem, że konsumenci aktywnie poszukują firm, które będą wspierały m.in. walkę ze zmianami klimatycznymi.

Pełny raport dotyczący trendów w marketingu na rok 2024 znajduje się na stronie Kantar.com.

Czytaj też: Fuzja firm monitorujących media: IMM łączy się z PSMM Monitoring & More

(KAP, 03.02.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.