Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 30, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Konsumenci nie czują się bezpiecznie – wynika z badania Kantar Global Monitor

Wyniki badania są dostępne na stronie Monitor.kantar.com/global-monitor (screen Monitor.kantar.com)

Według corocznego badania Kantar Global Monitoring aż 72 proc. konsumentów boi się wystąpienia katastrof naturalnych, a 68 proc. przyznaje, że świat staje się coraz bardziej nieprzewidywalny.

Według badania Kantara konsumenci odczuwają permanentny stan braku poczucia pewności. Dlatego poszukują produktów i usług, które pozwalają im się zrelaksować i zadbać o siebie. Ucieczką od stresu jest m.in. korzystanie z urządzeń mobilnych do oglądania telewizji i streamingu.

Czytaj też: Fuzja firm monitorujących media: IMM łączy się z PSMM Monitoring & More

Z badania wynika, że 67 proc. konsumentów chciałoby mieć wokół siebie więcej ludzi, na których może liczyć. Konsumenci niechętnie ryzykują, za to coraz częściej mają skłonność do oszczędzania i korzystania z okazji.

Aż 85 proc. chce robić więcej, aby ochronić swoją prywatność w świecie cyfrowym, a 65 proc. konsumentów straciło zaufanie do organizacji z powodu wykorzystywania sztucznej inteligencji.

Czytaj też: Najlepsi dziennikarze medyczni nagrodzeni przez Stowarzyszenie Dziennikarze dla Zdrowia

(KAP, 30.01.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.