Konsumenci nie czują się bezpiecznie – wynika z badania Kantar Global Monitor
Wyniki badania są dostępne na stronie Monitor.kantar.com/global-monitor (screen Monitor.kantar.com)
Według corocznego badania Kantar Global Monitoring aż 72 proc. konsumentów boi się wystąpienia katastrof naturalnych, a 68 proc. przyznaje, że świat staje się coraz bardziej nieprzewidywalny.
Według badania Kantara konsumenci odczuwają permanentny stan braku poczucia pewności. Dlatego poszukują produktów i usług, które pozwalają im się zrelaksować i zadbać o siebie. Ucieczką od stresu jest m.in. korzystanie z urządzeń mobilnych do oglądania telewizji i streamingu.
Czytaj też: Fuzja firm monitorujących media: IMM łączy się z PSMM Monitoring & More
Z badania wynika, że 67 proc. konsumentów chciałoby mieć wokół siebie więcej ludzi, na których może liczyć. Konsumenci niechętnie ryzykują, za to coraz częściej mają skłonność do oszczędzania i korzystania z okazji.
Aż 85 proc. chce robić więcej, aby ochronić swoją prywatność w świecie cyfrowym, a 65 proc. konsumentów straciło zaufanie do organizacji z powodu wykorzystywania sztucznej inteligencji.
Czytaj też: Najlepsi dziennikarze medyczni nagrodzeni przez Stowarzyszenie Dziennikarze dla Zdrowia
(KAP, 30.01.2024)