Influencerzy promują kodeks influencer marketingu Publicis Groupe. "Odpowiedzialność"
Grupa Publicis kontynuuje promocję kodeksu w branży marketingowej (screen: YouTube/Power of One)
Publicis Groupe prowadzi działania promocyjne kodeksu zasad współpracy z influencerami, który grupa wprowadziła w listopadzie 2023 roku.
Kodeks jest dodatkowym zabezpieczeniem dla klientów Publicis Groupe w obszarze influencer marketingu przed współpracą z twórcami, których zachowania i działalność publiczna są sprzeczne z prawem, powszechnie przyjętymi normami i obyczajami lub charakteryzują się brakiem szacunku dla odbiorców.
Czytaj też: Adidas i 180heartbeats + Jung von Matt rozpoczynają współpracę. Efekt przetargu
Grupa Publicis kontynuuje promocję kodeksu w branży marketingowej i we współpracy ze influencerami stworzyła film, który prezentuje jego zasady. W filmie wystąpili Kinga Paruzel, Anna Małysa (Anka Śmietanka), Weronika Jaguś, Jakub Przeździecki (Coocharz) i Kacper Porębski (Jasper), którzy zachęcają do rozwijania branży w oparciu o bliskie im wartości, spójne z zasadami wprowadzonymi przez Publicis Groupe.
Film pojawi się na kanałach społecznościowych Agencji i Publicis Groupe.
Czytaj też: 2024 rok w marketingu upłynie pod znakiem AI. Badanie Kantara
(KAP, 05.02.2024)