Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 23, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Makłowicz i Synowie łączą siły z Good Lood, powstała nowa marka lodów

Lody od Good Lood oraz Makłowicz i Synowie będą dostępne w Loodspotach (fot. materiały prasowe)

Od 24 maja w sprzedaży będą dostępne lody opracowane i przygotowane przez firmę Good Lood wraz z Robertem Makłowiczem i Synami - Mikołajem i Ferdynandem.

Good Lood to rodzinna lodziarnia, której produkty, lody rzemieślnicze, można kupić w Loodspotach w Krakowie i Warszawie. Lody od Good Lood oraz Makłowicz i Synowie mają być dostępne w Loodspotach, a także będzie można je zamówić z Good Lood Delivery z dostawą do domu w Krakowie oraz w centrum Warszawy.

W ofercie firmy Makłowicz i Synowie, która od niemal roku funkcjonuje na polskim rynku, znajdują się gotowe dania i sosy oraz włoskie produkty, w tym m.in. szeroka gama oliwy. Na stronie internetowej firmy oraz w social mediach cyklicznie udostępniane są przepisy i porady kulinarne.

Robert Makłowicz z synami Mikołajem i Ferdynandem w ramach ostatniej kampanii z hasztagiem #OliwaNieoczywista namawiali do nietypowych połączeń oliwy z nieoczywistymi składnikami, jak np. lody. Dlatego pojawiła się propozycja współpracy od rodzinnej krakowskiej firmy Good Lood dotycząca stworzenia nowego smaku w oparciu o oliwę Nocellara.

(AMS, 23.05.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.