Płodni rozpoczynają współpracę z piwem Miłosław. Twarzą kampanii Robert Makłowicz

Kampania promuje piwa sygnowane nazwiskiem Makłowicza (fot. materiały prasowe)
Agencja kreatywna Płodni rozpoczęła współpracę z Browarem Fortuna i realizuje dla spółki kampanię promującą markę piwa Miłosław, której twarzą został Robert Makłowicz.
Kampania pod hasłem "Lato niejeden ma smak" promuje dwa piwa z portfolio marki Miłosław – drugą edycję ArcyIPA i premierową edycję ArcyAPA. Agencja odpowiada za całościową realizację kampanii – od wypracowania idei kreatywnej i koncepcji działań po kompleksową realizację, uwzględniając stworzenie key visualu, produkcję spotów wideo i sesji fotograficznej, outdoor, komunikację w social media (w tym tworzenie contentu, działania performance i aktywacje konkursowe), a także aktywności z influencerami.
Czytaj też: Jan Śpiewak zgłasza do prokuratury szefów Kanału Sportowego za promocję alkoholu
Agencja została wybrana w drodze przetargu.
(KAP, 29.04.2023)
