Robert Makłowicz i Make Life Harder promują grę Trefla
Robert Makłowicz (screen YouTube.com/Robert Makłowicz)
Robert Makłowicz i duet Make Life Harder pojawili się w kampanii reklamowej promującej grę "Po prostu P" wydawaną przez markę Trefl.
Autorem konceptu działań jest agencja Labcon (Group One), która koordynuje realizację przy współpracy z influencerami. Akcja jest częścią kampanii gier towarzyskich i rodzinnych, za której strategię i zakup mediów odpowiada Value Media (Group One).
Akcja, która odbyła się 16 grudnia, przypominała przedświątecznego śledzika u Make Life Harder, polegała na odgadnięciu przez obserwatorów duetu hasła, które wcześniej wylosował Makłowicz. W charakterystycznym dla siebie stylu opisał słowo jedynie za pomocą wyrazów zaczynających się na literę "P". Dziesięć pierwszych osób, które odpowiedziały prawidłowo, otrzymało od marki Trefl grę "Po prostu P".
(KAP, 22.12.2022)