Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 22, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Robert Makłowicz i Make Life Harder promują grę Trefla

Robert Makłowicz (screen YouTube.com/Robert Makłowicz)

Robert Makłowicz i duet Make Life Harder pojawili się w kampanii reklamowej promującej grę "Po prostu P" wydawaną przez markę Trefl.

Autorem konceptu działań jest agencja Labcon (Group One), która koordynuje realizację przy współpracy z influencerami. Akcja jest częścią kampanii gier towarzyskich i rodzinnych, za której strategię i zakup mediów odpowiada Value Media (Group One).

Akcja, która odbyła się 16 grudnia, przypominała przedświątecznego śledzika u Make Life Harder, polegała na odgadnięciu przez obserwatorów duetu hasła, które wcześniej wylosował Makłowicz. W charakterystycznym dla siebie stylu opisał słowo jedynie za pomocą wyrazów zaczynających się na literę "P". Dziesięć pierwszych osób, które odpowiedziały prawidłowo, otrzymało od marki Trefl grę "Po prostu P".

(KAP, 22.12.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.