Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 26, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Robert Makłowicz w nowej kampanii piwa z portfolio Browaru Fortuna

Marki Miłosław&Makłowicz ArcyIPA i ArcyLager są współtworzone z Robertem Makłowiczem (screen: Instagram/@browar_fortuna)

Wystartowała kampania piwa marki Miłosław&Makłowicz ArcyIPA i ArcyLager z portfolio Browaru Fortuna. To seria produktów współtworzona z Robertem Makłowiczem.

Jeden ze spotów reklamowych pokazuje, jak powstaje ArcyLager i jak podróże Roberta Makłowicza zainspirowały piwowarów.

Czytaj też: Marka Syoss uruchomiła konkurs dla młodych projektantów

Za realizację (scenariusze filmów i sesję zdjęciową, online, social media i billboardy w największych polskich miastach) odpowiada agencja Pomarańcza, która wcześniej realizowała działania komunikacyjne dla marek piwa Komes (ambasadorem był Leszek Lichota), Fortuna Czarne oraz bezalkoholowych Miłosław. Produkcją filmową zajął się Motion Brand.

(AMS, 26.06.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.