Robert Makłowicz w nowej kampanii piwa z portfolio Browaru Fortuna
Marki Miłosław&Makłowicz ArcyIPA i ArcyLager są współtworzone z Robertem Makłowiczem (screen: Instagram/@browar_fortuna)
Wystartowała kampania piwa marki Miłosław&Makłowicz ArcyIPA i ArcyLager z portfolio Browaru Fortuna. To seria produktów współtworzona z Robertem Makłowiczem.
Jeden ze spotów reklamowych pokazuje, jak powstaje ArcyLager i jak podróże Roberta Makłowicza zainspirowały piwowarów.
Czytaj też: Marka Syoss uruchomiła konkurs dla młodych projektantów
Za realizację (scenariusze filmów i sesję zdjęciową, online, social media i billboardy w największych polskich miastach) odpowiada agencja Pomarańcza, która wcześniej realizowała działania komunikacyjne dla marek piwa Komes (ambasadorem był Leszek Lichota), Fortuna Czarne oraz bezalkoholowych Miłosław. Produkcją filmową zajął się Motion Brand.
(AMS, 26.06.2024)