Alfa Romeo partnerem kanału Roberta Makłowicza
Za realizację współpracy Alfa Romeo z Robertem Makłowiczem i przygotowanie treści odpowiada agencja LiquidThread (screen: YouTube/Robert Makłowicz)
Dwa z ostatnich odcinków programu Roberta Makłowicza publikowanych na kanale YouTube autora powstały we współpracy z marką Alfa Romeo (Grupa Stellantis).
Współpraca jest elementem kampanii promującej najnowszego hybrydowego SUV-a Alfa Romeo Tonale. W ramach współpracy z Robertem Makłowiczem powstały dwa odcinki relacjonujące jego podróż po północnych Włoszech. W pierwszym można obejrzeć m.in. wizytę w muzeum Alfa Romeo w Arese i poznać historię marki. Drugi odcinek to podróż po okolicach jeziora Como – Makłowicz jedzie modelem Alfa Romeo Tonale. Odcinki dodatkowo promowane były na oficjalnych stronach Roberta Makłowicza w serwisach Facebook i Instagram oraz w social mediach Alfa Romeo.
Czytaj też: PR-owcy: Jarosław Kaczyński musi zmienić narrację, jeżeli nie chce stracić wyborców
Za realizację współpracy Alfa Romeo z Robertem Makłowiczem i przygotowanie treści odpowiada agencja LiquidThread. Planowaniem komunikacji w mediach społecznościowych zajęła się Leo Burnett, wsparcie mediowe powierzono agencji Performics, a za planowanie strategiczne odpowiada Starcom.
(AMS, 11.08.2022)