Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 06, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kontekstowa kampania Pudliszek na ekranach sieci Screen Network

Różne hasła odnoszą się do charakterystycznych punktów okolicy (fot. materiały prasowe)

Firma Kraft Heinz rozpoczęła kontekstową kampanię marki Pudliszki na ekranach LED w największych polskich miastach.

Dzięki wykorzystaniu geolokalizacji ekrany wyświetlają reklamy dostosowane do otoczenia konsumenta. Różne hasła odnoszą się do charakterystycznych punktów okolicy - np. "Grill bez Pudliszek to jak... Katowice bez Spodka" albo "Grill bez Pudliszek to jak... Warszawa bez Pałacu Kultury!".

Kampania została zrealizowana na ekranach sieci Screen Network przez Polsat Media. Za ideę kreatywną odpowiada agencja Spot&Dot.

(AMS, 06.07.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.