Dla tych, którzy się lubią. Kaufland promuje markę własną i "ciałopozytywność"

Kaufland startuje z kampanią, której hasłem przewodnim jest „Every body needs love!” (fot. materiały prasowe)
Sieć Kaufland promuje w kampanii akceptację własnego wyglądu. Hasłem przewodnim jest zdanie „Every body needs love!”.
18 sierpnia odbyła się premiera spotu promocyjnego przygotowanego przez Kaufland Polska przy współpracy z agencją Kalicińscy i domem produkcyjnym Feelmovie. Można go oglądać w mediach społecznościowych firmy (YouTube, TikTok, Facebook i Instagram) oraz w szeroko pojętym digitalu.
Czytaj też: AMS zrywa umowę z Tygodnikiem Nie i nie wywiesi billboardu pod siedzibą PiS
Do współpracy przy projekcie zaproszono słynących z samoakceptacji i dystansu do siebie influencerów. Dwukolorowa Ewokracja i Stuknięty Mikka – polscy tiktokerzy, będą publikować na swoich social mediowych profilach oraz profilu Kaufland Polska materiały odnoszące się do tematu ciałopozytywności. Pokażą m.in. problem hejtu wyglądu, z którym według badań, spotkał się średnio co trzeci użytkownik wirtualnej przestrzeni. Częścią akcji będą także konkursy z nagrodami.
W kampanii Kaufland promuje markę własną Bevola – produkty do pielęgnacji twarzy, skóry, włosów oraz higieny dla kobiet, mężczyzn, dzieci i niemowląt.
Czytaj też: „Ogarnij po swojemu”. Allegro startuje z kampanią skierowaną do pokolenia Z
(AMS, 19.08.2022)
