„Ogarnij po swojemu”. Allegro startuje z kampanią skierowaną do pokolenia Z
Materiały wideo pojawiły się na TikToku, Facebooku, Instagramie i YouTube (screen: YouTube/Allegro)
Celem kampanii Allegro „Ogarnij po swojemu” ma być zmiana wizerunku marki w oczach przedstawicieli pokolenia Z.
Działania mają przekonać młodych ludzi, że Allegro zna ich świat, rozumie potrzeby i oferuje to, czego szukają. Głównym nośnikiem komunikacji jest minutowy film zrealizowany w formie manifestu.
Czytaj też: O czym mówi Kamil Stoch w serii wideopodcastów "Atlas mówi"
Precyzyjnie profilowane krótkie filmy koncentrują się natomiast na konkretnych potrzebach i podkreślają główny komunikat: czegokolwiek szukasz, ogarniesz to z Allegro. Materiały wideo pojawiły się na TikToku, Facebooku, Instagramie i YouTube. Landing page (https://allegro.pl/zobacz/mamy-to) łączy komunikację wizerunkową z aspektem sprzedażowym. Dodatkowo kampanię wsparły spoty audio stworzone z myślą o platformie Spotify.
Kampanię stworzyła agencja Ogilvy, filmy wyreżyserował Krzysztof Grajper, za produkcję odpowiada Moon Films, za postprodukcję obrazu – Televisor, za udźwiękowienie – studio Juice. Wyborem i zakupem mediów do kampanii zajęły się agencje: Handmade, LiquidThread oraz Starcom.
Czytaj też: Wody Polskie poszukują agencji do promocji różnorodności biologicznej Pilicy
(AMS, 16.08.2022)