Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 16, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

AMS zrywa umowę z Tygodnikiem Nie i nie wywiesi billboardu pod siedzibą PiS

AMS należy do Grupy Agora (fot. Twitter/TygodnikNie)

Firma AMS podjęła decyzję o zerwaniu umowy z Michałem Marszałem, prowadzącym profile społecznościowe "Tygodnika Nie", i odmówiła wywieszenia billboardu o treści "Nadchodzi koniec, Jarosławie" pod siedzibą PiS przy ul. Nowogrodzkiej w Warszawie. Marszał już zapowiedział, że pokaże plakat na przyczepie lub na tablicy led.

Jako powód zerwania umowy AMS podało, iż zgodnie z umową "ma prawo do odmowy przeprowadzenia ekspozycji reklam na wypadek, gdy treść reklamy obiektywnie narażałaby nośnik reklamowy na wysokie ryzyko zniszczenia wskutek aktów wandalizmu".

Marszał opublikował na Twitterze pismo, jakie otrzymał od Tomasza Kędziory, radcy prawnego AMS, w którym podkreślono, że zaplanowana ekspozycja plakatu "stała się w ostatnich dniach głośnym faktem medialnym i wzbudza bardzo silne, często nacechowane agresją, kontrowersje".

Michał Marszał opublikował na Facebooku krótkie oświadczenie w tej sprawie. Zwraca uwagę, że billboard, który chciał wynająć, znajduje się wiele metrów nad ziemią, więc nie rozumie, w jaki sposób plakat miałby zostać zniszczony. - Ludzie przychodziliby tutaj bić brawo, a nie niszczyć plakat - zauważył.

Marszał podkreśla, że plakat pojawi się w innej formie pod siedzibą PiS. - Przyjedziemy tutaj z przyczepką, może z tablicą LED albo innym wynalazkiem, ale postawimy ten billboard - kończy.

Warto zwrócić uwagę, że AMS była jedną z firm, które sprzedawały przestrzeń reklamową stowarzyszeniom antyaborcyjnym, na których pokazywany był martwy płód. Firma należy do Grupy Agora.

(KAP, 16.08.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.