Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 13, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Swarovski z kampanią na Dzień Matki

Kampania jest prowadzona w social mediach (fot. materiały prasowe)

9 maja marka Swarovski wystartowała z kampanią internetową "Kocham cię, mamo", która będzie prowadzona do 26 maja, czyli Dnia Matki.

Globalna kampania, która została ukierunkowana na polski rynek, ma celebrować różnorodność i inkluzywność. Swarovski przygotował specjalną ofertę produktową, jak i dwa spoty, które wykorzystywane są na YouTubie, Facebooku, Instagramie i TikToku. 

Czytaj też: Kampania staników Adidasa zablokowana w Wielkiej Brytanii

Dodatkowo w kampanii zostały wykorzystane standardowe banery w sieci Adrino oraz w zakupie programatycznym. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Arena Media, należąca do Havas Media Group.

(KAP, 13.05.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.