Zoom TV osiągnął rentowność  |  Performance Group zamiast Performance Media  |  Telewizja Polsat pokaże film o Putinie  |  Pięć nowości jesienią w TVN Style  |  Czołówka wydawców polskich portali horyzontalnych  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Drugi sezon serialu Polsatu "Bracia"  |  Odejście z Grupy Eurozet  |  RMF Classic będzie świętować  |  Oglądalność serialu "Malanowski. Nowe rozdanie"  |  Instytut Książki  |  Agencja Wigo wygrała przetarg  |  Five Media przygotuje kampanię  |  Dyrektor komunikacji w PGNiG Termika  |  OpenAI ma już ponad 1 mln użytkowników premium  |  Z X po 10 latach odchodzi szef ds. globalnej strategii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Zoom TV osiągnął rentowność  |  Performance Group zamiast Performance Media  |  Telewizja Polsat pokaże film o Putinie  |  Pięć nowości jesienią w TVN Style  |  Czołówka wydawców polskich portali horyzontalnych  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Drugi sezon serialu Polsatu "Bracia"  |  Odejście z Grupy Eurozet  |  RMF Classic będzie świętować  |  Oglądalność serialu "Malanowski. Nowe rozdanie"  |  Instytut Książki  |  Agencja Wigo wygrała przetarg  |  Five Media przygotuje kampanię  |  Dyrektor komunikacji w PGNiG Termika  |  OpenAI ma już ponad 1 mln użytkowników premium  |  Z X po 10 latach odchodzi szef ds. globalnej strategii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Zoom TV osiągnął rentowność  |  Performance Group zamiast Performance Media  |  Telewizja Polsat pokaże film o Putinie  |  Pięć nowości jesienią w TVN Style  |  Czołówka wydawców polskich portali horyzontalnych  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Drugi sezon serialu Polsatu "Bracia"  |  Odejście z Grupy Eurozet  |  RMF Classic będzie świętować  |  Oglądalność serialu "Malanowski. Nowe rozdanie"  |  Instytut Książki  |  Agencja Wigo wygrała przetarg  |  Five Media przygotuje kampanię  |  Dyrektor komunikacji w PGNiG Termika  |  OpenAI ma już ponad 1 mln użytkowników premium  |  Z X po 10 latach odchodzi szef ds. globalnej strategii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 09, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ministerstwo Cyfryzacji unieważnia przetarg mediowy o wartości 10 mln zł

W przetargu udział brały m.in. Initiative Media, Sigma Bis, Arena Media i Carat Polska (fot. materiały prasowe)

Ministerstwo Cyfryzacji unieważniło przetarg dotyczący emisji kampanii edukacyjno-informacyjnej na rzecz upowszechnienia korzyści z wykorzystywania technologii cyfrowych.

Unieważnienie przetargu wynika z błędu w rozpisanym konkursie. Zamawiający w formularzu cenowym dał agencjom możliwość wpisywania wysokości dopłat na poziomie 0,00 proc., nie przewidując, że część agencji zaproponuje wszystkie dopłaty na tym poziomie. Powoduje to brak możliwości przyznania odpowiedniej punktacji.

Czytaj też: Marketerzy będą rezygnować z reklam w serwisie X. Raport "Media Reactions 2024"

Agencje, które brały udział w konkursie ofert, to: Five Media, Initiative (IPG Mediabrands), Fabryka Komunikacji Społecznej razem z Media Republic, Arena Media (Havas Media Network), Euvic Media, Sigma Bis, Media Group, Carat Polska (Dentsu Polska) i Mastermind Media.

Planowany budżet działań wynosił 10 mln zł brutto, bez kosztów emisji reklam w telewizji, które miały wynieść ok. 4 mln zł brutto. Głównym celem planowanej kampanii miała być promocja aplikacji mObywatel i zbudowanie wizerunku aplikacji jako asystenta w załatwianiu spraw urzędowych.

Resort podpisał już umowę z GoldenSubmarine, która to agencja będzie odpowiedzialna za stronę kreatywną. Uruchomienie nowego przetargu odbędzie się niedługo.

Czytaj też: Debata „Press”. ESG 2025: ważna cezura dla odpowiedzialnych firm

(KAP, 09.09.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.