Balcerzak rusza z kampanią telewizyjną i internetową
12.02.2025, 07:41
![](/images/contents/photo_85896_1739342563_big.jpg)
Działania będą prowadzone do końca marca (fot. materiały prasowe)
Producent wędlin Balcerzak uruchomił kampanię promującą produkty z linii Prawdziwe Pieczenie.
Kampania telewizyjna potrwa do 16 marca. Spoty reklamowe marki będą emitowane na głównych antenach wszystkich kluczowych stacji telewizyjnych i w kanałach tematycznych.
W ramach działań digitalowych trwających do końca marca marka będzie obecna w social mediach i serwisie YouTubie.
Za realizację kampanii Balcerzaka w mediach odpowiedzialny jest PRO Media House, a za kreację i produkcję materiałów reklamowych agencja Demo Effective Launching.
(KAP, 12.02.2025)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)