Tel-Kab  |  W TVN Style tylko połowa sezonu  |  Telewizja prosi widzów o wsparcie  |  Mediapanel  |  Czerwcowy numer "Pani"  |  Bulletin.news  |  Aflofarm zmniejszył wydatki  |  Agencja Publicis Warsaw uruchamia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Tel-Kab  |  W TVN Style tylko połowa sezonu  |  Telewizja prosi widzów o wsparcie  |  Mediapanel  |  Czerwcowy numer "Pani"  |  Bulletin.news  |  Aflofarm zmniejszył wydatki  |  Agencja Publicis Warsaw uruchamia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Tel-Kab  |  W TVN Style tylko połowa sezonu  |  Telewizja prosi widzów o wsparcie  |  Mediapanel  |  Czerwcowy numer "Pani"  |  Bulletin.news  |  Aflofarm zmniejszył wydatki  |  Agencja Publicis Warsaw uruchamia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 12, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Balcerzak rusza z kampanią telewizyjną i internetową

Działania będą prowadzone do końca marca (fot. materiały prasowe)

Producent wędlin Balcerzak uruchomił kampanię promującą produkty z linii Prawdziwe Pieczenie. 

Kampania telewizyjna potrwa do 16 marca. Spoty reklamowe marki będą emitowane na głównych antenach wszystkich kluczowych stacji telewizyjnych i w kanałach tematycznych.

W ramach działań digitalowych trwających do końca marca marka będzie obecna w social mediach i serwisie YouTubie.

Za realizację kampanii Balcerzaka w mediach odpowiedzialny jest PRO Media House, a za kreację i produkcję materiałów reklamowych agencja Demo Effective Launching.

(KAP, 12.02.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.