Adidas w nowej globalnej kampanii porusza tematykę presji w sporcie
Kampania i badanie jej towarzyszące mają zasięg globalny (fot. materiały prasowe)
Adidas uruchomił globalną kampanię, w której porusza tematykę presji w sporcie – zarówno profesjonalnym, jak i amatorskim.
Kampanię promuje film zderzający perspektywę młodych sportowców mierzących się z wygórowanymi oczekiwaniami innych z ich rzeczywistymi możliwościami.
Czytaj też: Klapa pod koniec roku. Rynek reklamy telewizyjnej wzrósł w 2023 r. o 3,3 proc.
W wideo wykorzystany został utwór "Under Pressure" zespołu Queen i Davida Bowiego, a hasłem przewodnim działań jest "You Got This!".
Adidas przywołuje historie wybitnych sportowców, którzy wielokrotnie doświadczali presji. Są wśród Lionel Messi, Jude Bellingham, Trinity Rodman i Patrick Mahomes.
Adidas przygotował również specjalny projekt badawczy wraz z konsumentami z całego świata, zawodowymi atletami, jak i amatorami oraz neurobiologami z zespołu neuro11, działającego przy Uniwersytecie w Bonn. Dzięki niemu powstała unikalna baza danych i inspiracji ujęta w historiach atletów, popartych naukowo spostrzeżeniach ekspertów.
Czytaj też: Marek Hucz z Grupy Filmowej Darwin objął stanowisko head of video w MUFU
Kampanię uzupełniają poradniki i badanie stworzone we współpracy z neuro1 oraz cykl osobistych historii sportowców z teamu adidas, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami związanymi z presją. Bazę danych i więcej informacji o kampanii konsumenci znajdą na stronie Adidas.pl/yougotthis.
Wsparcie PR kampanii w Polsce zapewnia agencja Warsaw Creatives.
Czytaj też: Aflofarm pozostaje najaktywniejszym reklamodawcą w telewizji
(KAP, 12.02.2024)