Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 07, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Aflofarm pozostaje najaktywniejszym reklamodawcą w telewizji

Reklamy Aflofarmu w 2023 roku wygenerowały łącznie 180 052 punktów ratingowych (screen: aflofarm.com.pl)

Firma farmaceutyczna Aflofarm była najaktywniejszym reklamodawcą w telewizji w 2023 roku – wynika z analizy agencji mediowej Media Context na podstawie danych Nielsen Media.

Reklamy Aflofarmu w 2023 roku wygenerowały łącznie 180 052 punktów ratingowych (GRP), czyli o 2 proc. więcej, niż w 2022 roku. Na drugim miejscu pod względem ratingów znalazła się US Pharmacia – 112 463 (5 proc. w dół).

Carrefour notuje największy wzrost

Dalej uplasowały się:

  • Polpharma – 110 493 (1 proc. więcej),
  • Natur Produkt Pharma – 65 760 (5 proc. w dół),
  • Ferrero – 62 930 (9 proc. mniej),
  • Pepsico – 61 251 (8 proc. mniej)
  • oraz Reckitt Benckiser – 54 872 (2 proc. mniej).

Czytaj też: 2024 rok w marketingu upłynie pod znakiem AI. Badanie Kantara

Poza rankingiem znalazł się właściciel sieci Play, grupa Iliad (pozycja 13 w zeszłym roku) oraz Totalizator Sportowy (18).

Press

Carrefour zadebiutował w zestawieniu największych reklamodawców telewizyjnych na pozycji 19. (tabela: Media Context)

Bartosz Zientek, prezes agencji mediowej Media Context, zauważa, że na pierwszych siedmiu pozycjach mamy tylko jedną zmianę w porównaniu z poprzednim rokiem – Natur Produkt Pharma (Zdrovit).

– Mimo 5-proc. obniżki aktywności zastąpił na pozycji czwartej Ferrero, które wygenerowało o 9 proc. mniej GRP. Najbardziej widoczny spadek dotyczy Sanofi z blisko 30-proc. obniżką aktywności – spada o 6 pozycji (na 16 miejsce – przyp. red.). Największy wzrost natomiast notuje Carrefour, który już w rankingu marek pokazał siłę. Tam przyćmiony został przez imponujący wzrost Orlenu, tutaj jednak dzięki aktywności zwiększonej o 40 proc. przeskakuje o 20 pozycji, co pozwoliło zadebiutować w zestawieniu największych reklamodawców telewizyjnych (pozycja 19 – przyp. red.) – komentuje Zientek.

Czytaj też: Marka Makłowicz i Synowie rusza z pierwszą ogólnopolską kampanią TV

(MNIE, 07.02.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.