Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 01, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

OMD z kampanią promującą serwis Badoo

Badoo to jedna z najpopularniejszych aplikacji randkowych na świecie (fot. materiały prasowe)

Agencje mediowe OMD i Resolution (Grupa OMD) są odpowiedzialne za zakup mediów dla kampanii serwisu randkowego "Less is more".

Celem kampanii jest promocja aplikacji Badoo, która obok Tindera jest najpopularniejszą aplikacją randkową w Polsce. Agencje należące do Grupy OMD są odpowiedzialne za planowanie i zakup mediów w internecie. Do działań promocyjnych należą kampanie zasięgowe na platformach: Facebook, YouTube i na kanałach VoD.

Czytaj też: OMD powołuje zespół strategy & growth

(KAP, 01.02.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.