Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 20, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Hearts & Science – rusza nowa agencja należąca do holdingu Omnicom

Sieć Hearts & Science działa na amerykańskim rynku od dziewięciu lat i jest jednym z najszybciej rozwijających się podmiotów mediowych na całym świecie (fot. materiały prasowe)

Agnieszka Stelmaszczyk objęła funkcję managing director polskiego oddziału Hearts & Science, nowej agencji należącej do holdingu Omnicom.

Hearts & Science to dom mediowy wychodzący poza ramy planowania i zakupu mediów. Emocjonalne połączenia z markami (Hearts) i zaawansowana analiza danych (Science) są podstawą tożsamości agencji. Emocje i precyzyjne dane pozwalają zbudować komunikację, które dotrze do serc i portfeli konsumentów.

Stelmaszczyk: "Bardzo interesujące zadanie"

Sieć Hearts & Science działa na amerykańskim rynku od dziewięciu lat i jest jednym z najszybciej rozwijających się podmiotów mediowych na całym świecie. W Europie jest obecna na 18 rynkach, obsługując m.in. marki motoryzacyjne, FMCG i farmaceutyczne.

Czytaj też: Rynek reklamowy w regionie CEE z 10 proc. wzrostem w 2025 roku. Nowy raport

W Polsce współpracuje z Goldman Sachs Asset Management oraz Nice To Fit You.

Agnieszka Stelmaszczyk rozpoczynała karierę zawodową w OMD, a następnie pracowała w Broker FM, Accenture oraz przez ostatnie 12 lat prowadziła agencję Feno, z zarządzania którą niedawno zrezygnowała.

– Dla mnie to bardzo interesujące zadanie, ponieważ łączy całe moje dotychczasowe doświadczenie obejmujące planowanie mediów i kreacje oraz strategię. Heart&Science jest dokładnie o tym, żeby wyjść poza ramy wskaźników i pogłębić planowanie o emocje i kreatywność. Cenię też sobie możliwość pracy z globalnymi i regionalnymi klientami w ramach dynamicznie rozwijającej się sieci Hearts&Science – mówi Anna Stelmaszczyk "Presserwisowi".

Od stycznia do agencji dołączył również Jędrzej Słomka, obejmując stanowisko senior account managera. Wcześniej związany był on z domem mediowym Starcom i odpowiadał za wieloletnią obsługę Allegro.

Czytaj też: 29 stycznia odbędzie się IV kongres ESG. Po raz drugi przyznane zostaną nagrody Kod ESG

(AMS, 20.01.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.