Otwarty konflikt między Republiką a wPolsce24  |  Agora skieruje zażalenie do sądu  |  CDA wycofa się z rynku NewConnect  |  Burda Media Polska likwiduje stanowisko  |  Wirtualna Polska dostała zgodę UOKiK  |  Krajowy Instytut Mediów zakończył badania  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Finanse SFP  |  Poranne pasmo kanału Biznes24  |  TVP 3 Poznań z mikroreportażami  |  Podcast Radia Zet  |  Nowa odsłona serwisu Polskieradio.pl  |  PAP prowadzi ankietę  |  Polacy chcą być informowani, czy reklamę wygenerowała AI  |  Answear.com rozpoczyna kampanię  |  Aleph Group  |  Lech zachęca  |  Jet Line oraz In-Pulse dołączają  |  Dyrektor generalny wydawcy "Daily Mirror"  |  Apple ukarane we Francji 150 mln euro za nadużywanie dominującej pozycji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Otwarty konflikt między Republiką a wPolsce24  |  Agora skieruje zażalenie do sądu  |  CDA wycofa się z rynku NewConnect  |  Burda Media Polska likwiduje stanowisko  |  Wirtualna Polska dostała zgodę UOKiK  |  Krajowy Instytut Mediów zakończył badania  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Finanse SFP  |  Poranne pasmo kanału Biznes24  |  TVP 3 Poznań z mikroreportażami  |  Podcast Radia Zet  |  Nowa odsłona serwisu Polskieradio.pl  |  PAP prowadzi ankietę  |  Polacy chcą być informowani, czy reklamę wygenerowała AI  |  Answear.com rozpoczyna kampanię  |  Aleph Group  |  Lech zachęca  |  Jet Line oraz In-Pulse dołączają  |  Dyrektor generalny wydawcy "Daily Mirror"  |  Apple ukarane we Francji 150 mln euro za nadużywanie dominującej pozycji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Otwarty konflikt między Republiką a wPolsce24  |  Agora skieruje zażalenie do sądu  |  CDA wycofa się z rynku NewConnect  |  Burda Media Polska likwiduje stanowisko  |  Wirtualna Polska dostała zgodę UOKiK  |  Krajowy Instytut Mediów zakończył badania  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Finanse SFP  |  Poranne pasmo kanału Biznes24  |  TVP 3 Poznań z mikroreportażami  |  Podcast Radia Zet  |  Nowa odsłona serwisu Polskieradio.pl  |  PAP prowadzi ankietę  |  Polacy chcą być informowani, czy reklamę wygenerowała AI  |  Answear.com rozpoczyna kampanię  |  Aleph Group  |  Lech zachęca  |  Jet Line oraz In-Pulse dołączają  |  Dyrektor generalny wydawcy "Daily Mirror"  |  Apple ukarane we Francji 150 mln euro za nadużywanie dominującej pozycji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: ESG

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 20, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

29 stycznia odbędzie się IV kongres ESG. Po raz drugi przyznane zostaną nagrody Kod ESG

Podczas kongresu wręczone zostaną nagrody Kod ESG (fot. Maciek Jaźwiecki)

W środę 29 stycznia w Warszawie odbędzie się IV Kongres ESG – Liderzy Zrównoważonego Rozwoju – Europa, którego tematem przewodnim będą zmiany cywilizacyjne zachodzące na świecie oraz rola Unii Europejskiej w tych przemianach. Podczas wydarzenia odbędzie się gala wręczenia nagród Kod ESG. "Press" jest jednym z partnerów medialnych wydarzenia.

W obliczu nowych zasad raportowania, zgodnych z dyrektywą CSRD, które od stycznia 2025 roku obejmą kolejną grupę firm, IV Kongres ESG stanie się miejscem debaty na temat wyzwań i przyszłości zrównoważonego rozwoju.

"Czy Europa jest gotowa na transformację społeczną bez strat gospodarczych? Czy konieczna jest rewizja strategii związanych z Europejskim Zielonym Ładem? Te pytania będą punktem wyjścia dla ekspertów, polityków i przedsiębiorców" – zapowiadają organizatorzy.

W trakcie IV Kongresu ESG – Europa zaproszeni eksperci przeanalizują kierunki zmian społecznych i gospodarczych, dokonujących się za sprawą ESG.

Podczas kongresu odbędzie się premiera raportu "ESG w mediach, czyli czy rzeczywiście kwestie społeczne i korporacyjne pozostają w cieniu środowiska?". Mediaboard Polska zaprezentuje raport podsumowujący, jak media kształtują postrzeganie zrównoważonego rozwoju. Analiza uwzględni trendy, tematy medialne oraz wpływ przekazu na świadomość społeczną i działania firm.

Wręczone zostaną również nagrody Kod ESG. Kapituła po raz drugi nagrodzi strategie, inicjatywy, innowacje, produkty i usługi, które pokazują, że ESG to nie moda ani odgórny przymus, ale realne korzyści dla środowiska, ludzi i firm. 

Patronat honorowy nad IV Kongresem ESG – Europa objęli m.in. Minister Rozwoju i Technologii, Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Minister Infrastruktury, Ministerstwo Klimatu i Środowiska, Rzecznik Praw Obywatelskich, Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce, JM Rektor Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Marszałek Województwa Mazowieckiego Adam Struzik. Patronat objęło także Narodowe Centrum Badań i Rozwoju.

Partnerami głównymi są: AMS, LIDL, PKO BP, zaś partnerami: HOLCIM, Nextbike, Ferrero oraz Ayming Polska. Partnerami badawczymi są Mediaboard Polska i Ogólnopolski Panel Badawczy Ariadna.

Partnerami medialnymi są: "Dziennik Gazeta Prawna", ESG.pl, oESG.pl, Green-news.pl, Obserwator Gospodarczy, PAP Biznes, Polskie Radio, Naszemiasto.pl, StrefaBiznesu.pl, Press, RaportCSR.pl, Raport ESG, "Super Biznes", "Tygodnik Spraw Obywatelskich", "Wprost", Wyborcza.biz i FXMAG.

(CP, 20.01.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.