OMD wygrywa obsługę mediową Centrum Medycznego Enel-Med

OMD będzie odpowiedzialna zarówno za główną markę, jak i submarki spółki (fot. materiały prasowe)
OMD zwyciężyło w przetargu na kompleksową obsługę mediową Centrum Medycznego Enel-Med. Agencji powierzono m.in. stworzenie strategii mediowej, planowanie oraz zakup mediów online i offline, a także realizację badań i analitykę.
W ramach wygranego przetargu, OMD będzie odpowiedzialne za obsługę zarówno głównej marki Enel-Med, jak i jej submarki Enel-sport, marki dedykowanej medycynie i stomatologii estetycznej Estell, w obszarach B2C i B2B.
Pierwsza wspólnie realizowana kampania informuje o uruchomieniu Centrum Zdrowia Psychicznego. To projekt, w którego ramach pacjenci zyskują dostęp do profesjonalnej opieki psychologicznej i psychiatrycznej. Komunikacja ta jest jednocześnie pierwszą realizacją w nowej identyfikacji wizualnej marki, wprowadzonej w 2025 roku pod hasłem "Z sercem do człowieka".
Przetarg mediowy na obsługę Centrum Medycznego Enel-Med toczył się równolegle z przetargiem kreatywnym. OMD będzie współpracować z klientem w ramach stałej umowy.
(KAP, 06.05.2025)
