Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: na weekend

Dział: RADIO

Dodano: Luty 05, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radiowa Jedynka już nie podebatuje

"Debatę Jedynki" zastąpi audycja muzyczna (fot. Piotr Molecki/East News)

Program I Polskiego Radia zdejmuje z anteny codzienną audycję publicystyczną "Debata Jedynki" - ustalił "Press".

Tym samym potwierdziły się nasze informacje z zeszłego tygodnia. "Debaty Jedynki", nadawanej w dni powszednie po 18, nie będzie już od przyszłego tygodnia. Zastąpi ją audycja muzyczna.

"Debatę Jedynki" prowadzą Magdalena Ogórek, Marek Mądrzejewski, Michał Rachoń i Antoni Trzmiel. Jest to ostatnia codzienna audycja Programu I z regularnym udziałem polityków opozycji.

Od początku stycznia na 18 wydań audycji w 16 udział wzięli przedstawiciele opozycji oraz partii rządzącej lub rządu (dwukrotnie pojawiali się publicyści). W styczniu Jedynka zaprosiła m.in. Borysa Budkę (PO), Dariusza Jońskiego (KO), Joannę Senyszyn (Lewica) i Jana Filipa Libickiego (PSL).

Codzienne "Sygnały dnia" i "W samo południe" to audycje, w których przede wszystkim promują się przedstawiciele obozu rządzącego. Politycy opozycji w obu audycjach bywają rzadko. Są natomiast zapraszani do niedzielnego programu "Tydzień kontra tydzień" Marka Mądrzejewskiego.

Jak wynika z badania Radio Track, anteny Polskiego Radia miały w 2020 roku łącznie 10,1 proc. udziału w czasie słuchania, podczas gdy w 2019 roku było to 11,8 proc. (dane uwzględniają kanały cyfrowe nadawcy). Słuchalność Programu I zmniejszyła się z 5,7 proc. do 5,2 proc., a Programu III - z 5,1 proc. do 3,8 proc.

Prezeska Polskiego Radia Agnieszka Kamińska zarzuciła niedawno mediom przekłamywanie informacji na temat Polskiego Radia. Zakwestionowała także jakość badań słuchalności, w których publiczne anteny notują historycznie najgorsze wyniki.  

(KOZ, 05.02.2021)

Pozostałe tematy weekendowe

Onet i PAP w Albicli, inne redakcje sceptyczne wobec portalu...
Rząd otwiera kina, a branża liczy straty
Jest zgoda UOKiK na przejęcie Polska Press przez PKN Orlen
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.