"Studio Magdaleny Ogórek" na antenie wPolsce24 ogląda średnio 145 tys. widzów
Program jest nadawany w niedziele o 21 (screen: YouTube/wPolsce24)
Program publicystyczny "Studio Magdaleny Ogórek" ogląda w naziemnej stacji wPolsce24 (Fratria) średnio 145 tys. widzów.
Program jest nadawany od 9 listopada w niedziele o 21. Każdy odcinek trwa dwie godziny. Z danych uwzględniających widownię poza domem wynika, że emitując cykl, stacja ma średnio 1,26 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 0,61 proc. w komercyjnej 16-59.
Pierwszy odcinek przyciągnął średnio 175 tys. widzów, drugi – 139 tys., a trzeci – 122 tys.
Dla porównania w październiku kanał notował średnio 1,43 proc. w 4+ i 0,71 proc. w 16-59 (te dane bez widowni poza domem).
"Żyjemy w gorących politycznie czasach. Dziś publicystyka wygląda nieco inaczej niż kiedyś. Goście są odważniejsi, jest dużo emocji. I tak jest w pierwszej części programu. Z kolei w drugiej staramy się sięgać po niecodzienne rozwiązania, np. w pierwszym odcinku gościli Jan Pospieszalski i Marcin Wolski. Jan Pospieszalski śpiewał na antenie. To było żywe show w amerykańskim stylu" – mówiła w pierwszej połowie listopada "Presserwisowi" Magdalena Ogórek.
Ogórek z wPolsce24 jest związana od września 2024 roku. Prowadzi też "Politykę na deser". W przeszłości pracowała m.in. w TVP za czasów, gdy kontrolowało ją Prawo i Sprawiedliwość.
Dane: Nielsen Media.
(MNIE, 26.11.2025)










