AD WO/MAN Roku 2019 - fotorelacja
Ogłoszenie wyników AD WO/MAN Roku 2019 (fot.Wojciech Artyniew)
Za nami ogłoszenie wyników AD WO/MAN Roku 2019, które odbyło się za pośrednictwem transmisji na Facebooku i Press.pl. Ze studia eventowego Digital Knowledge Village łączyliśmy się z nominowanymi i zwycięzcami w poszczególnych kategoriach.
Maciej Marasek (2012 Agency) został AD WO/MAN Roku 2019 w kategorii Agencje reklamowe; Paweł Gala (Wavemaker) w kategorii Agencje mediowe; Jacek Kulczycki (OTO Film) w kategorii Studia produkcyjne. Ad Marketerem Roku 2019 został Marcin Sienkowski (OLX Polska).
Przeczytaj też: Konkurs AD WO/MAN 2019 rozstrzygnięty
Uruchomiliśmy też środowiskową zbiórkę pieniędzy „ODDECH OD REKLAMY – zbieramy na respirator”, z której środki przeznaczone zostaną na pomoc w walce z koronawirusem. Zbiórka odbywa się w serwisie Zrzutka.pl.
Za realizację transmisji odpowiadało Digital Knowledge Village, a za przygotowanie oprawy wizualnej ColorOffOn.
ZOBACZ FOTORELACJĘ Z WRĘCZENIA NAGRÓD:
Partnerzy kategorii Agencje reklamowe: Klub Producentów Reklamowych, Polpharma
Partner kategorii Agencje mediowe: AMS
Partner kategorii Studia produkcyjne: Provident Polska
Główny Partner kategorii AD Marketer: Publicis Groupe Polska
Partnerzy: Audio Network, ColorOffOn, Digital Beast Studios, Digital Knowledge Village, F25 Production House, TSE Grupa
Patron medialny: Sprawny Marketing
Organizatorem konkursu AD WO/MAN Roku jest magazyn "Press".
(CP, 03.04.2020)