AD wo/MAN 2018. Ewa Góralska ogłasza nominację w kategorii Domy mediowe
Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group, CEO Arena Media, jest drugą osobą nominowaną w konkursie AD wo/MAN 2018 roku w kategorii Domy mediowe. Jej nominację ogłosiła Ewa Góralska, managing director MullenLowe Media Hub.
W konkursie AD wo/MAN 2018 roku środowisko reklamy wybierze dwóch zwycięzców – w kategoriach Agencje reklamowe i Domy mediowe - którzy zasłużyli na ten tytuł swoimi osiągnięciami zawodowymi w minionym roku.
Od poniedziałku, przez kilka najbliższych dni, "Press" i "Presserwis" prezentuje wszystkich nominowanych w konkursie AD wo/MAN Roku 2018. Głosowanie środowiska rusza 11 marca – uczestniczyć w nim mogą agencje reklamowe, agencje interaktywne i domy mediowe oraz, po raz pierwszy, domy produkcyjne, studia postprodukcyjne, studia dźwiękowe i agencje public relations.
Agencje mediowe wchodzące w skład Havas Media Group w Polsce, którą zarządza Małgorzata Węgierek, uzyskały w minionym roku dobre wyniki finansowe. Havas Media, według prognoz, zwiększył w 2018 roku przychody o 7,7 proc., do blisko 361 mln zł netto. Z kolei podlegający bezpośrednio Węgierek dom mediowy Arena Media prognozował przychody na koniec 2018 roku w wysokości 101 mln zł netto. Struktura kierowanej przez Węgierek grupy skutecznie zmienia się w ramach międzynarodowej koncepcji Havas Village.
Do Havas Media Group Węgierek dołączyła w 2010 jako dyrektor zarządzająca – wprowadzała na rynek Arenę Media. Obecnie stoi na czele całego polskiego oddziału. Wcześniej pracowała m.in. w zarządzie Hubert Burda Media, ponadto przez wiele lat była dyrektorem zarządzającym w Mediaedge:cia.
Nominację w tej kategorii ogłosiła Ewa Góralska, managing director MullenLowe Media Hub.
⇒ Zobacz też pierwszą nominację w kategorii Domy mediowe
Ideą konkursu AD wo/MAN Roku jest wyróżnienie osób, których działalność zawodowa i postawa są przykładem dla branży. Tytuł AD wo/MAN Roku przyznawany jest za: sukces w biznesie reklamowym, nowatorstwo i kreatywność, promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie.
Głosowanie firm z branży reklamy potrwa od 11 marca do 29 marca br. Każda firma ma prawo do jednego głosu i może wskazać od jednego do trzech nominowanych w każdej kategorii (nie mogą to być osoby zatrudnione w danej firmie lub podmiocie powiązanym strukturalnie z głosującym).
Organizatorem konkursu jest magazyn „Press”.
Partnerzy: Wirtualna Polska, Provident Polska, Orange Polska.
Partnerzy gali: Audio Network, Platige Image, Platige Sound, Villa Foksal, Smartest Heads.
Patroni medialni: Marketer+, Social Press.
Wyniki konkursu AD wo/MAN Roku 2018 ogłosimy w kwietniu.
(PAZ, 05.03.2019)