AD wo/MAN 2018. Rafał Baran ogłasza nominację w kategorii Agencje reklamowe
Rafał Baran, prezes agencji FCB Bridge2Fun, ogłosił pierwszą nominację w kategorii Agencje reklamowe w konkursie AD wo/MAN 2018 roku. Nominowana to Dorota Mazur, CEO Havas Creative Group.
W konkursie AD wo/MAN 2018 roku środowisko reklamy wybierze dwóch zwycięzców – w kategoriach Agencje reklamowe i Domy mediowe - którzy zasłużyli na ten tytuł swoimi osiągnięciami zawodowymi w minionym roku.
Przez pięć kolejnych dni w„Presserwisie” i na Press.pl będziemy prezentować wszystkich nominowanych w konkursie AD wo/MAN. Głosowanie środowiska rusza 11 marca – uczestniczyć w nim mogą agencje reklamowe, agencje interaktywne i domy mediowe oraz, po raz pierwszy, domy produkcyjne, studia postprodukcyjne, studia dźwiękowe i agencje public relations.
W kategorii Agencje reklamowe pierwszą nominowaną jest Dorota Mazur, CEO Havas Creative Group. W 2016 roku dołączyła do Havas Creative Group jako managing partner i członek zarządu Havas Warsaw. Jej głównym zadaniem było odbudowanie wizerunku oraz rynkowej pozycji agencji, co zrealizowała z powodzeniem - w 2018 Havas Warsaw została wyróżniona przez „Press” tytułem Zaufanie Roku w dorocznym raporcie "Panorama Reklamy". Mazur objęła stanowisko CEO Havas Creative Group. Poza dalszym budowaniem kompetencji grupy, jej zadaniem, wspólnie z Havas Media, jest wprowadzenie konceptu Havas Village, który zakłada integrację usług na poziomie creative i media. Z branżą reklamową związana jest od 1998 roku.
Pierwszą nominację w kategorii Agencje reklamowe ogłosił Rafał Baran, prezes agencji FCB Bridge2Fun.
⇒ Zobacz też pierwszą nominację w kategorii Domy mediowe
Ideą konkursu AD wo/MAN Roku jest wyróżnienie osób, których działalność zawodowa i postawa są przykładem dla branży. Tytuł AD wo/MAN Roku przyznawany jest za: sukces w biznesie reklamowym, nowatorstwo i kreatywność, promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie.
Głosowanie firm z branży reklamy potrwa od 11 marca do 29 marca br. Każda firma ma prawo do jednego głosu i może wskazać od jednego do trzech nominowanych w każdej kategorii (nie mogą to być osoby zatrudnione w danej firmie lub podmiocie powiązanym strukturalnie z głosującym).
Organizatorem konkursu jest magazyn „Press”.
Partnerzy konkursu: Wirtualna Polska, Provident Polska, Orange Polska.
Partnerzy gali: Audio Network, Platige Image, Platige Sound, Villa Foksal, Smartest Heads.
Patroni medialni: Marketer+, Social Press.
Wyniki konkursu AD wo/MAN Roku 2018 ogłosimy w kwietniu. (CP)
RAQ