AD wo/MAN 2018. Adrian Kawecki ogłasza nominację w kategorii Domy mediowe
Piotr Piętka, co-CEO Publicis Groupe Polska jest nominowany w konkursie AD wo/MAN 2018 roku w kategorii Domy mediowe. Jego nominację ogłosił Adrian Kawecki, CEO Mindshare Polska.
W konkursie AD wo/MAN 2018 roku środowisko reklamy wybierze dwóch zwycięzców – w kategoriach Agencje reklamowe i Domy mediowe - którzy zasłużyli na ten tytuł swoimi osiągnięciami zawodowymi w minionym roku.
Przez pięć kolejnych dni w„Presserwisie” i na Press.pl będziemy prezentować wszystkich nominowanych w konkursie AD wo/MAN. Głosowanie środowiska rusza 11 marca – uczestniczyć w nim mogą agencje reklamowe, agencje interaktywne i domy mediowe oraz, po raz pierwszy, domy produkcyjne, studia postprodukcyjne, studia dźwiękowe i agencje public relations.
W kategorii Domy mediowe pierwszym nominowanym jest Piotr Piętka, który dzięki sprawnemu zarządzaniu Publicis Media Polska w 2018 roku awansował na co-CEO Publicis Groupe Polska. Zarządza obecnie grupą wraz z Tomaszem Pawlikowskim. Piętka był CEO Publicis Media od 2016 roku. Miał pod opieką domy mediowe: Starcom, Zenith, Spark Foundry i Blue 449, a także agencje: Performics i LiquidThread. Nadzorowany przez niego Starcom osiągnął doskonałe wyniki w 2018 roku - w raporcie „Panorama Reklamy” magazynu „Press” dom ten otrzymał tytuł Sukces Roku. Piętka zasiadał w jury Effie i Mixx Awards. Jest członkiem rady programowej XI edycji Forum IAB. Karierę w branży marketingowej rozpoczął w 1996 roku.
Nominację w tej kategorii ogłosił Adrian Kawecki, CEO Mindshare Polska.
⇒ Zobacz też pierwszą nominację w kategorii Agencje reklamowe
Ideą konkursu AD wo/MAN Roku jest wyróżnienie osób, których działalność zawodowa i postawa są przykładem dla branży. Tytuł AD wo/MAN Roku przyznawany jest za: sukces w biznesie reklamowym, nowatorstwo i kreatywność, promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie.
Głosowanie firm z branży reklamy potrwa od 11 marca do 29 marca br. Każda firma ma prawo do jednego głosu i może wskazać od jednego do trzech nominowanych w każdej kategorii (nie mogą to być osoby zatrudnione w danej firmie lub podmiocie powiązanym strukturalnie z głosującym).
Organizatorem konkursu jest magazyn „Press”.
Partnerzy: Wirtualna Polska, Provident Polska, Orange Polska.
Partnerzy gali: Audio Network, Platige Image, Platige Sound, Villa Foksal, Smartest Heads.
Patroni medialni: Marketer+, Social Press.
Wyniki konkursu AD wo/MAN Roku 2018 ogłosimy w kwietniu. (CP)
RAQ