AD wo/MAN 2018. Kolenkiewicz ogłasza nominację w kategorii Domy mediowe
Anna Jarosz-Badziak, dyrektor zarządzająca Vizeum Polska, jest piątą osobą nominowaną w w konkursie AD wo/MAN Roku 2018 w kategorii Domy mediowe. Jej nominację ogłosiła Magdalena Kolenkiewicz, dyrektor generalna Starcomu.
W konkursie AD wo/MAN 2018 roku środowisko reklamy wybierze dwóch zwycięzców – w kategoriach Agencje reklamowe i Domy mediowe - którzy zasłużyli na ten tytuł swoimi osiągnięciami zawodowymi w minionym roku.
Przez kolejne dni w„Presserwisie” i na Press.pl prezentowaliśmy wszystkich nominowanych w konkursie AD wo/MAN. Głosowanie środowiska rusza 11 marca – uczestniczyć w nim mogą agencje reklamowe, agencje interaktywne i domy mediowe oraz, po raz pierwszy, domy produkcyjne, studia postprodukcyjne, studia dźwiękowe i agencje public relations.
W kategorii Domy mediowe ostatnią nominowaną jest Anna Jarosz-Badziak, dyrektor zarządzająca Vizeum Polska. Dobre wyniki domu mediowego przyczyniły się do jej awansu – od dwóch lat równolegle pełni funkcję chief client officer w Dentsu Aegis Network Polska. Oznacza to, że dodatkowo odpowiada za standaryzację procesów obsługi klienta we wszystkich spółkach i za wdrożenie modelu interdyscyplinarnych zespołów. Zarządzany przez nią dom mediowy w minionym roku skoncentrował się na rozwoju biznesu w modelu zintegrowanym, oferując klientom kompleksowe usługi w ramach grupy. W 2018 roku Vizeum pozyskał dziewięciu klientów, a stracił tylko budżet marki Wrangler.
Jarosz-Badziak z Vizeum związana jest od 2013 roku. Wcześniej przez sześć lat pracowała w należącym do grupy domu mediowym Carat Polska – początkowo jako account director, a następnie jako media director.
Jej nominację ogłosiła Magdalena Kolenkiewicz, dyrektor generalna Starcomu.
⇒ Zobacz czwartą nominację w kategorii Domy mediowe
Ideą konkursu AD wo/MAN Roku jest wyróżnienie osób, których działalność zawodowa i postawa są przykładem dla branży. Tytuł AD wo/MAN Roku przyznawany jest za: sukces w biznesie reklamowym, nowatorstwo i kreatywność, promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie.
Głosowanie firm z branży reklamy potrwa od 11 marca do 29 marca br. Każda firma ma prawo do jednego głosu i może wskazać od jednego do trzech nominowanych w każdej kategorii (nie mogą to być osoby zatrudnione w danej firmie lub podmiocie powiązanym strukturalnie z głosującym).
Organizatorem konkursu jest magazyn „Press”.
Partnerzy: Wirtualna Polska, Provident Polska, Orange Polska.
Partnerzy gali: Audio Network, Platige Image, Platige Sound, Villa Foksal, Smartest Heads.
Patroni medialni: Marketer+, Social Press.
Wyniki konkursu AD wo/MAN Roku 2018 ogłosimy w kwietniu.
(CP, 08.03.2019)