Fotorelacja z gali AD wo/MAN Roku 2018
Gala AD wo/MAN Roku 2018 (fot. Adam Jagielak, Wojciech Artyniew)
Za nami gala AD wo/MAN Roku 2018. W warszawskiej Villi Foksal wręczyliśmy nagrody za sukcesy w biznesie reklamowym, nowatorstwo i kreatywność oraz promowanie najwyższych standardów pracy w branży.
- Anna Pańczyk, CEO Grey Group i Grey London, została AD wo/MAN Roku 2018 w kategorii Agencje reklamowe, a Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM w Polsce – w kategorii Domy mediowe.
- Małgorzata Lubelska, dyrektor marketingu Grupy Żywiec SA, została laureatką przyznanej po raz pierwszy nagrody Ad Marketer Roku.
ZOBACZ FOTORELACJĘ Z GALI:
Partnerzy kategorii AD wo/MAN Roku 2018 Agencje Reklamowe: Orange Polska, Provident Polska.
Partnerzy kategorii AD wo/MAN Roku 2018 Domy Mediowe: Wirtualna Polska, AMS.
Główny partner kategorii AD Marketer Roku 2018: Publicis Groupe Polska.
Partnerzy gali: Audio Network, Platige Image, SmartestHeads, Platige Sound, Carlsberg Polska oraz WeNa Management.
Patroni medialni: Marketer+, Social Press.
Organizatorem konkursu AD wo/MAN Roku jest magazyn "Press".
(12.04.2019)