AD wo/MAN 2018. Michał Kazimierczak ogłasza nominację w kategorii Agencje reklamowe
Anna Pańczyk, CEO Grey Group i Grey London, jest czwartą osobą nominowaną w konkursie AD wo/MAN Roku 2018 w kategorii Agencje reklamowe.
W konkursie AD wo/MAN 2018 roku środowisko reklamy wybierze dwóch zwycięzców – w kategoriach Agencje reklamowe i Domy mediowe - którzy zasłużyli na ten tytuł swoimi osiągnięciami zawodowymi w minionym roku.
Od poniedziałku, przez kilka najbliższych dni, "Press" i "Presserwis" prezentuje wszystkich nominowanych w konkursie AD wo/MAN Roku 2018. Głosowanie środowiska rusza 11 marca – uczestniczyć w nim mogą agencje reklamowe, agencje interaktywne i domy mediowe oraz, po raz pierwszy, domy produkcyjne, studia postprodukcyjne, studia dźwiękowe i agencje public relations.
W kategorii Agencje reklamowe czwartą nominowaną jest Anna Pańczyk - CEO Grey Group i Grey London.
Anna Pańczyk, CEO Grey Group Poland, awansowała na stanowisko CEO Grey London, jednej z największych (370 osób) agencji w sieci i flagowej agencji w regionie. Nie przestaje zarządzać polskim oddziałem Greya. Funkcję CEO Grey Group Poland pełni od 2015 roku, zarządzając spółkami w ramach grupy, tj. Grey Worldwide Warszawa, Testardo, Grey Works, Cohn & Wolfe oraz Grey Digital. W tym czasie Grey Group Poland znalazła się w pierwszej trójce najczęściej nagradzanych agencji kreatywnych w Polsce. Magazyn "Press" przyznał jej tytuł Efektywność Roku 2018, a w konkursie Innovation 2018 zdobyła tytuł Najbardziej Innowacyjnej Agencji. W 2018 roku biznes Grey Group Poland wzrósł o 20 procent.
Przed dołączeniem do Greya Anna Pańczyk przez siedem lat zarządzała agencją Change Integrated (obecnie Change Serviceplan), pełniąc funkcję CEO i prezesa. Wcześniej przez ponad dziewięć lat była związana z Saatchi & Saatchi (obecnie Saatchi & Saatchi IS), gdzie była deputy managing directorem.
Jej nominację ogłosił Michał Kazimierczak, partner i dyrektor strategiczny agencji Heart & Brain.
⇒ Zobacz trzecią nominację w kategorii Agencje reklamowe
Ideą konkursu AD wo/MAN Roku jest wyróżnienie osób, których działalność zawodowa i postawa są przykładem dla branży. Tytuł AD wo/MAN Roku przyznawany jest za: sukces w biznesie reklamowym, nowatorstwo i kreatywność, promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie.
Głosowanie firm z branży reklamy potrwa od 11 marca do 29 marca br. Każda firma ma prawo do jednego głosu i może wskazać od jednego do trzech nominowanych w każdej kategorii (nie mogą to być osoby zatrudnione w danej firmie lub podmiocie powiązanym strukturalnie z głosującym).
Organizatorem konkursu jest magazyn „Press”.
Partnerzy: Wirtualna Polska, Provident Polska, Orange Polska.
Partnerzy gali: Audio Network, Platige Image, Platige Sound, Villa Foksal, Smartest Heads.
Patroni medialni: Marketer+, Social Press.
Wyniki konkursu AD wo/MAN Roku 2018 ogłosimy w kwietniu.
(AMS, 07.03.2019)