AD wo/MAN 2018. Jakub Bierzyński ogłasza nominację w kategorii Domy mediowe
Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media i managing director Value Media, jest trzecią osobą nominowaną w konkursie AD wo/MAN 2018 roku w kategorii Domy mediowe. Jego nominację ogłosił Jakub Bierzyński, prezes Grupy OMD.
W konkursie AD wo/MAN 2018 roku środowisko reklamy wybierze dwóch zwycięzców – w kategoriach Agencje reklamowe i Domy mediowe - którzy zasłużyli na ten tytuł swoimi osiągnięciami zawodowymi w minionym roku.
Od poniedziałku, przez kilka najbliższych dni, "Press" i "Presserwis" prezentuje wszystkich nominowanych w konkursie AD wo/MAN Roku 2018. Głosowanie środowiska rusza 11 marca – uczestniczyć w nim mogą agencje reklamowe, agencje interaktywne i domy mediowe oraz, po raz pierwszy, domy produkcyjne, studia postprodukcyjne, studia dźwiękowe i agencje public relations.
W kategorii Domy mediowe trzecim nominowanym jest Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media, managing director Value Media.
Zarządzany przez niego dom mediowy Value Media pozyskał w 2018 roku piętnastu klientów (w tym Biofarm, Pocztę Polską i nowo powstałą markę AboutYou), a stracił tylko trzech. Przełożyło się to na dobry wynik finansowy – według prognoz spółki przychody na koniec 2018 roku wzrosły o 12 proc., do 270 mln zł netto. Obowiązki dyrektora zarządzającego Value Media od ponad roku łączy z kierowaniem Group One Media, w skład której wchodzą spółki mediowe, w tym dom mediowy RL Media, założony wspólnie z Robertem Lewandowskim. Wiszowaty w latach 2015-2018 był CEO Sales Tube, jednostki Group One. Wcześniej był dyrektorem w domu mediowym Initiative.
Jego nominację w tej kategorii ogłosił Jakub Bierzyński, prezes Grupy OMD.
⇒ Zobacz drugą nominację w kategorii Domy mediowe
Ideą konkursu AD wo/MAN Roku jest wyróżnienie osób, których działalność zawodowa i postawa są przykładem dla branży. Tytuł AD wo/MAN Roku przyznawany jest za: sukces w biznesie reklamowym, nowatorstwo i kreatywność, promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie.
Głosowanie firm z branży reklamy potrwa od 11 marca do 29 marca br. Każda firma ma prawo do jednego głosu i może wskazać od jednego do trzech nominowanych w każdej kategorii (nie mogą to być osoby zatrudnione w danej firmie lub podmiocie powiązanym strukturalnie z głosującym).
Organizatorem konkursu jest magazyn „Press”.
Partnerzy: Wirtualna Polska, Provident Polska, Orange Polska.
Partnerzy gali: Audio Network, Platige Image, Platige Sound, Villa Foksal, Smartest Heads.
Patroni medialni: Marketer+, Social Press.
Wyniki konkursu AD wo/MAN Roku 2018 ogłosimy w kwietniu.
(06.03.2019)