Wyniki słuchalności w pierwszym kwartale. RMF FM, Radio Zet, Trójka  |  Przejście z Radia Złote Przeboje do Radia Szczecin  |  Studio Besta zwiększyło przychody  |  Asta-Net i Pilot WP z nowymi kanałami  |  Siatkówka w naziemnych kanałach Polsatu  |  Towarzystwo Dziennikarskie: "Media lokalne nie miały decydującego wpływu"  |  PKO BP prowadzi rozpoznanie  |  Agencja Tears of Joy  |  Malta Tourism Authority poszukuje  |  Alphabet będzie płacić rodzinie Murdochów  |  Arnaud Lagardere pozwany o sprzeniewierzenie funduszy spółki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki słuchalności w pierwszym kwartale. RMF FM, Radio Zet, Trójka  |  Przejście z Radia Złote Przeboje do Radia Szczecin  |  Studio Besta zwiększyło przychody  |  Asta-Net i Pilot WP z nowymi kanałami  |  Siatkówka w naziemnych kanałach Polsatu  |  Towarzystwo Dziennikarskie: "Media lokalne nie miały decydującego wpływu"  |  PKO BP prowadzi rozpoznanie  |  Agencja Tears of Joy  |  Malta Tourism Authority poszukuje  |  Alphabet będzie płacić rodzinie Murdochów  |  Arnaud Lagardere pozwany o sprzeniewierzenie funduszy spółki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki słuchalności w pierwszym kwartale. RMF FM, Radio Zet, Trójka  |  Przejście z Radia Złote Przeboje do Radia Szczecin  |  Studio Besta zwiększyło przychody  |  Asta-Net i Pilot WP z nowymi kanałami  |  Siatkówka w naziemnych kanałach Polsatu  |  Towarzystwo Dziennikarskie: "Media lokalne nie miały decydującego wpływu"  |  PKO BP prowadzi rozpoznanie  |  Agencja Tears of Joy  |  Malta Tourism Authority poszukuje  |  Alphabet będzie płacić rodzinie Murdochów  |  Arnaud Lagardere pozwany o sprzeniewierzenie funduszy spółki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: AD WO/MAN Roku

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 07, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

AD wo/MAN 2018. Renata Wasiak-Sosnowska ogłasza nominację w kategorii Domy mediowe

Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM w Polsce, jest czwartą osobą nominowaną w w konkursie AD wo/MAN Roku 2018 w kategorii Domy mediowe.

 W konkursie AD wo/MAN 2018 roku środowisko reklamy wybierze dwóch zwycięzców – w kategoriach Agencje reklamowe i Domy mediowe - którzy zasłużyli na ten tytuł swoimi osiągnięciami zawodowymi w minionym roku.

Od poniedziałku, przez kilka najbliższych dni, "Press" i "Presserwis" prezentuje wszystkich nominowanych w konkursie AD wo/MAN Roku 2018. Głosowanie środowiska rusza 11 marca – uczestniczyć w nim mogą agencje reklamowe, agencje interaktywne i domy mediowe oraz, po raz pierwszy, domy produkcyjne, studia postprodukcyjne, studia dźwiękowe i agencje public relations.

Press

W kategorii Domy mediowe czwartą nominowaną jest Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM w Polsce.

Izabela Albrychiewicz jest niedawno mianowaną CEO GroupM w Polsce – funkcję tę będzie pełnić od kwietnia. Powierzono jej kierowanie zapleczem negocjacyjnym agencji WPP (Mediacom, Wavemaker, Mindshare). Będzie też dbać o rozwój wyspecjalizowanych usług dla marketerów. Jej awans jest efektem sprawnego zarządzania domem mediowym Wavemaker (GroupM/WPP), który powstał w 2018 roku z połączenia MEC i Maxusa (Albrychiewicz przez wiele lat zarządzała MEC). Od roku jest liderką Wavemaker w hubie Europy Środkowo-Wschodniej, poza Polską koordynuje sieć Wavemaker w Czechach, na Słowacji, Węgrzech, w Rumunii, krajach bałtyckich i na Bałkanach. W 2018 roku Albrychiewicz pracowała w jury międzynarodowego konkursu Golden Drum. W poprzednich latach była także w jury takich konkursów, jak Effie Awards czy MediaTrendy. Jest członkiem rady nadzorczej Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Otrzymała już tytuł AdMan Roku 2014.

Jej nominację ogłosiła Renata Wasiak-Sosnowska, CEO Havas Media.

⇒ Zobacz trzecią nominację w kategorii Domy mediowe

Ideą konkursu AD wo/MAN Roku jest wyróżnienie osób, których działalność zawodowa i postawa są przykładem dla branży. Tytuł AD wo/MAN Roku przyznawany jest za: sukces w biznesie reklamowym, nowatorstwo i kreatywność, promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie.

Głosowanie firm z branży reklamy potrwa od 11 marca do 29 marca br. Każda firma ma prawo do jednego głosu i może wskazać od jednego do trzech nominowanych w każdej kategorii (nie mogą to być osoby zatrudnione w danej firmie lub podmiocie powiązanym strukturalnie z głosującym).

Organizatorem konkursu jest magazyn „Press”.

Partnerzy: Wirtualna Polska, Provident Polska, Orange Polska.

Partnerzy gali: Audio Network, Platige Image, Platige Sound, Villa Foksal, Smartest Heads.

Patroni medialni: Marketer+, Social Press.

Wyniki konkursu AD wo/MAN Roku 2018 ogłosimy w kwietniu.

(AMS, 07.03.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.