AD wo/MAN 2018. Kamińska ogłasza nominację w kategorii Agencje reklamowe
Grzegorz Krzemień, prezes GoldenSubmarine, jest piątą osobą nominowaną w konkursie AD wo/MAN 2018 roku w kategorii Agencje reklamowe. Jego nominację ogłosiła Katarzyna Kamińska, executive vice president Hill+Knowlton Strategies Poland.
W konkursie AD wo/MAN 2018 roku środowisko reklamy wybierze dwóch zwycięzców – w kategoriach Agencje reklamowe i Domy mediowe - którzy zasłużyli na ten tytuł swoimi osiągnięciami zawodowymi w minionym roku.
Przez kolejne dni w„Presserwisie” i na Press.pl prezentowaliśmy wszystkich nominowanych w konkursie AD wo/MAN. Głosowanie środowiska rusza 11 marca – uczestniczyć w nim mogą agencje reklamowe, agencje interaktywne i domy mediowe oraz, po raz pierwszy, domy produkcyjne, studia postprodukcyjne, studia dźwiękowe i agencje public relations.
W kategorii Agencje reklamowe piątym i ostatnim nominowanym jest Grzegorz Krzemień, prezes i współtwórca GoldenSubmarine, jednej z największych i najbardziej utytułowanych spośród niezależnych agencji na rynku. Zatrudnia ona ponad 100 osób w dwóch oddziałach – warszawskim i poznańskim. Dynamika przychodów tej lokalnej agencji od kilku lat jest na dwucyfrowym poziomie. W 2018 roku wyniosła 20 proc. i to mimo inwestycji w zespół oraz nowe kompetencje. Agencja ma na koncie wyróżnienia w „Panoramie Reklamy” magazynu „Press”: Zaufanie Roku (2016), Wynik Roku (2017) i Skuteczność Roku (2018).
Krzemień jest przewodniczącym Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska (nadzorującej program certyfikacji DIMAQ), a także członkiem rady programowej Forum IAB i konkursu Mixx Awards. Jest także wykładowcą warszawskiej Akademii Leona Koźmińskiego i jurorem wielu konkursów reklamowych w Polsce. Ponadto autorem książek o zarządzaniu i e-marketingu, twórcą firmowego bloga (blog.goldensubmarine.com), który rozwija od ponad 11 lat.
Jego nominację ogłosiła Katarzyna Kamińska, executive vice president Hill+Knowlton Strategies Poland.
⇒ Zobacz czwartą nominację w kategorii Agencje reklamowe
Ideą konkursu AD wo/MAN Roku jest wyróżnienie osób, których działalność zawodowa i postawa są przykładem dla branży. Tytuł AD wo/MAN Roku przyznawany jest za: sukces w biznesie reklamowym, nowatorstwo i kreatywność, promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie.
Głosowanie firm z branży reklamy potrwa od 11 marca do 29 marca br. Każda firma ma prawo do jednego głosu i może wskazać od jednego do trzech nominowanych w każdej kategorii (nie mogą to być osoby zatrudnione w danej firmie lub podmiocie powiązanym strukturalnie z głosującym).
Organizatorem konkursu jest magazyn „Press”.
Partnerzy: Wirtualna Polska, Provident Polska, Orange Polska.
Partnerzy gali: Audio Network, Platige Image, Platige Sound, Villa Foksal, Smartest Heads.
Patroni medialni: Marketer+, Social Press.
Wyniki konkursu AD wo/MAN Roku 2018 ogłosimy w kwietniu.
(CP, 08.03.2019)